خبرگزاری کار ایران

پخش کننده فیلم گلوگاه در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

نباید از هر فیلمی انتظار فروش بالا داشت

کد خبر : ۸۷۰۸۳

نباید از هر فیلمی انتظار فروش زیاد را داشت هرچند در سیستم اکران اگر فیلم‌ها براساس نوع اکران شوند و برای همه از یک فرمول کلی استفاده نکنیم؛ می‌توانند در اکران موفق باشند.

ایلنا: فیلم سینمایی گلوگاه به کارگردانی ابراهیم معیری به تازگی در سینماهای کشور اکران شده و در طی 8 روز به فروشی حدود 50 میلیون تومان دست یافته است.

حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این میزان فروش گفت: باتوجه به اینکه اکران این فیلم تازه آغاز شده است این میزان فروش مناسب است.

وی ادامه داد: فروش این فیلم می‌تواند در سطح متوسط باشد زیرا نمادهای فیلم‌های تجاری را ندارد و اگر به یک فروش متوسط دست پیدا کند راضی کننده است و انتظارات را برآورد کرده است.

اسماعیلی تاکید کرد: نباید از هر فیلمی انتظار فروش زیاد را داشت و هر چند معتقدم در سیستم اکران اگر فیلم‌ها براساس نوع‌شان اکران شوند و برای همه از یک فرمول کلی استفاده نکنیم می‌توانند در اکران موفق باشند.

پخش کننده گلوگاه ادامه داد: فیلم‌هایی همچون گلوگاه باید به جای آن که عرضی اکران شوند به صورت طولی اکران شود یعنی آنکه در مدت زمان بیشتری روی پرده‌ها بمانند تا مردم به مرور زمان با آنها آشنا شوند و به دیدنشان بروند.

وی با اشاره به اینکه این فیلم مشکلات بخشی از جامعه که همان کارگران هستند بازگو می‌کند، گفت: دولت باید از یک چنین فیلم‌هایی حمایت کند تا بیشتر توسط قشرهای مختلف دیده شود زیرا این فیلم‌ها بخشی از مشکلات قشرهای آسیب پذیر را بیان می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز