خبرگزاری کار ایران

پیشروی ارتش سوریه در حمص

کد خبر : ۸۷۰۷۱

ارتش سوریه موفق شد پس از کنترل بخش‌هایی از منطقه «باب هود» به پیشروی خود و وارد كردن ضربات سنگین به گروه‌های مسلح در شهر حمص ادامه دهد.

ارتش سوریه موفق شد پس از درگیری‌های شدید با گروه‌های مسلح در مناطق قدیمی شهر «حمص» این گروه‌ها را وادار به عقب‌نشینی كند.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ارتش سوریه موفق شد پس از کنترل بخش‌هایی از منطقه «باب هود» به پیشروی خود و وارد كردن ضربات سنگین به گروه‌های مسلح در شهر حمص ادامه دهد.
در همین حال درگیری‌های شدید در منطقه «الخالدیه» حمص همچنان ادامه دارد و ارتش، حلقه محاصره را بر گروه‌های مسلح در این منطقه تنگ‌تر کرده است.
بر اساس این گزارش، افراد مسلح وابسته به گروه‌های مسلح ضد دولتی زیر گلوله‌باران و بمباران شدید ارتش سوریه مجبور به فرار از مناطق قدیمی شهر حمص شدند.
در همین حال، گروه‌های مسلح نیز به پیشروی نیروهای ارتش سوریه در شهر حمص اعتراف کردند.
در مناطق دیگر و به طور مشخص در نزدیکی شهر دمشق نیز ارتش موفق شد مراکز گروه‌های مسلح را در منطقه «الغوطه شرقی» و در روستای «الذیابیه»، «دیر سلمان» و «الملیحه» به طور کامل نابود کند.
در تحولی دیگر، بیش از ۲۰ فرد مسلح در مزارع «العب» در شهر «دوما» در نزدیکی دمشق توسط توپخانه ارتش سوریه کشته شدند.
در شهر «درعا» نیز ارتش موفق شد کنترل نقطه گمرکات را به دست بگیرد و درگیری‌ها در مناطق «السد» و اطراف بیمارستان ملی ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز