خبرگزاری کار ایران

مدیر كل كتابخانه‌های عمومی خوزستان:

۶ کتابخانه عمومی به نهاد کتابخانه‌های خوزستان پیوستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۶۳

توسعه فیزیكی كتابخانه‌های عمومی از الزامات و ضروریات افزایش سرانه مطالعه در هر استان است.

ایلنا: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: با تلاش و کوشش جدی همکاران در ادارات شهرستان‌ها و اداره کل، ۶ باب کتابخانه عمومی به مجموع کتابخانه‌های عمومی استان پیوستند و مورد تایید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، لفته منصوری گفت: یکی از اهداف اساسی این نهاد، توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی است که از الزامات و ضروریات افزایش سرانه مطالعه در هر استان است و با توجه به کمبود فضای مطالعاتی در سطح شهرستان‌های خوزستان و نیاز مراجعان و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی و مراکز فرهنگی، ساخت یا توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی امری ضروری است که در برنامه‌ریزی بلند مدت و کوتاه مدت اداره کل قرار گرفته است.

منصوری گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی در بعضی از مناطق استان باید برنامه‌ریزی هدفمند و اصولی و مطابق با نیازهای جامعه با رویکرد گسترش فرهنگ مطالعه مفید در این مناطق صورت پذیرد که در این زمینه ما نقشه عمرانی کتابخانه‌های عمومی در سطح استان را تدوین کرده و در حال اجرای آن هستیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه ۶ باب کتابخانه به مجموع کتابخانه‌های عمومی استان اضافه شده‌اند و مورد تایید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته‌اند. این کتابخانه‌ها شامل: امام محمد باقر (ع) در شهرستان بهبهان، شهدای پیان در شهرستان ایذه، صبای واجل در شهرستان باغملک، صبای سادات در شهرستان آبادان، مهتاب در شهرستان دزفول و آل یاسین در شهرستان اندیمشک می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز