خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی انتخاباتی دکتر روحانی در آمل:

دولت جدید برای رفع مشکلات جامعه نیاز به زمان دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۸

روحانی نیامده تا قفلی بر دیگر قفل‌ها اضافه کند بلکه آمده تا فرهنگ را نهادینه و اخلاق را احیا کند/از این پس باید هرگونه اختلافی که در بین افرادی از جامعه ما وجود دارد از بین برود تا به تقویت یک نظام قوی در دنیا بپردازیم.

ایلنا: معاون سیاسی انتخاباتی دکترحسن روحانی گفت: باتوجه به مشکلات اساسی در کشور؛ دولت جدید برای رفع این مشکلات نیاز به زمان دارد.

به گزارش ایلنا از آمل، علی ربیعی در همایش سپاس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی که در تالار اریکه آریایی شهرستان آمل برگزار شد، گفت: جای سوال دارد که اگر دکترحسن روحانی رای نمی‌گرفت؛ ما کجا بودیم و چه سرنوشتی پیدا می‌کردیم؟

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که در این ستاد افتاد شیرینی بوده که امیدواریم این شیرینی همچنان ادامه داشته باشد، افزود: در این راستا از سوی آیت‌اله هاشمی، خاتمی و عارف حمایت‌هایی از ستادهای آقای روحانی شد که موجب پیروزی دکترحسن روحانی در انتخابات ۲۴ خردادماه شد.

ربیعی با اعلام اینکه پیروزی از آن ستادها نبود بلکه عقیده، ایده، تفکر مردم و اعتقادات پیروز شده است، اذعان داشت: در این انتخابات؛ افراد جامعه‌ای که طی هشت سال تحقیر شده و اخلاقشان زیرسوال رفته، پیروز شدند.

به گفته وی؛ آقای روحانی نیامده تا قفلی بر دیگر قفل‌ها اضافه کند بلکه آمده تا فرهنگ را نهادینه و اخلاق را احیا کند.

ربیعی با حمایت کابینه جدید و اینکه ۳۰ درصد از کسانی که به رئیس جمهور منتخب رای ندادند، از کابینه حمایت کرده‌اند، عنوان کرد: این دولت راهش اعتدال‌گرایی و تعادل‌گرایی‌یست و هیچ‌گونه نگرانی‌هایی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه قانون برنامه بودجه‌ای که مورخ ۱/۲/۹۲ می‌بایست به اجرا درمی‌آمد به چهار ماه بعد موکول شده، ابراز داشت: این اجرا همزمان با آمدن دکتر روحانی است اما برای بررسی و رفع این مشکلات زمان نیاز است.

ربیعی گفت: بعداز آمدن دولت جدید کار دشوار‌تر می‌شود چراکه باید به ایجاد سازمان‌دهی‌هایی جدیدی دست بزند و برای برآوردن چیزهای اساسی در جامعه نیاز به تدبیر دارد.

ربیعی با اعلام اینکه تمدن ایران اسلامی و فرهنگ آن سابقه کهن و دیرینه‌ای دارد، بیان کرد: بسیاری از افراد بعداز انقلاب به دنبال فرهنگ افراطی در جامعه بودند که همان‌ها موجب نابودی بخش مهمی از فرهنگ ما شدند.

معاون سیاسی انتخاباتی دکترحسن روحانی با تاکید براینکه دولت جدید با اعتدال‌گرایی به دنبال عقل‌گرایی است، یادآور شد: این دولت با تشکیل کمیته‌هایی به دنبال بالا بردن تخصص‌ها و علم‌گرایی در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: دکترحسن روحانی معتقد به آرمان انقلاب و راه امام راحل هست و برای رسیدن آن به دنبال هر وسیله‌ای نیست.

احمد ناطق‌نوری هم در این همایش با تاکید براینکه رئیس جمهور منتخب مردم ایران یکی از فعالان سیاسی قبل از انقلاب بودند، اظهار داشت: ایشان چه در دوران تحصیلی خود در ایران و چه در خارج از کشور در پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه دکتر حسن روحانی یک اصول‌گرای اصلاح‌طلب و یک اصلاح‌طلب اصول‌گراست، یادآور شد: ایشان فردی اعتدال‌گرا است که به‌دنبال شایسته‌سالاری است.

این سیاست‌مدار با تاکید براینکه انتخابات در کشور ما با دین سیاسی شکل نگرفته، ابراز داشت: این انتخابات با بصیرت و آگاهی مردم ما شکل گرفته است.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون همه ما با این انتخابات دوباره به راه امام برگشتیم، اذعان داشت: براساس تفکیک‌گرایی در نظام ما، کشورمان طی هشت سال جاری ۸۰ سال عقب افتاده است.

ناطق‌نوری، آمدن حسن روحانی را زنده شدن خط ولایت در کشور بیان کرد و گفت: انتخابات امسال خیلی چیز‌ها را روشن کرد و این ارزشمندی یک نظام را می‌رساند.

نماینده هفت دوره انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این دوره از انتخاباتی ما را به یاد این جمله از امام راحل‌مان "رمز موفقیت شما در وحدت شماست"، می‌اندازد، تصریح کرد: از این پس باید هرگونه اختلافی که در بین افرادی از جامعه ما وجود دارد از بین برود تا به تقویت یک نظام قوی در دنیا بپردازیم.

در پایان این همایش از فعالان و روسای ستاد انتخاباتی دکترحسن روحانی در مرکز و شهرستان‌های مازندران با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز