خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین:

بیان دقیق اقدامات مهم شهرداری قزوین، موجب افزایش آگاهی شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۶

اقدامات مجموعه شهرداری باید از طریق روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی دقیق، درست و شفاف شود تا سطح آگاهی شهروندان از ارائه خدمات شهرداری قزوین افزایش یابد.

ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین گفت: باید اقدامات مجموعه شهرداری از طریق رواط عمومی‌‌ها اطلاع‌رسانی دقیق، درست و شفاف شود تا سطح آگاهی شهروندان از ارائه خدمات شهرداری قزوین افزایش یابد و اقدامات مهم و شاخص شهرداری برای تحول شهر نادیده گرفته نشود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ علی رضا منجم در پنجمین جلسه روابط عمومی‌های شهرداری قزوین که به میزبانی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه برگزار شد؛ با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت به همه انتقاداتی که از وضعیت سطح شهر می‌شود پاسخ صحیح، مناسب و شفاف داده شود، افزود: متاسفانه در برخی مواقع دیده می‌شود که برخی از اتفاقات کوچک در رسانه‌ها با نگاه منفی اطلاع رسانی وسیع می‌شود و همه کارهای شاخص و مهم شهرداری قزوین را نادیده می‌گیرند.

این مسئول افزود: روابط عمومی‌ها با توجه به نقش حساسشان در امر اطلاع رسانی باید تلاش کنند تا بتوانند سطح آگاهی شهروندان را با استفاده از کلیه ابزار ممکن افزایش دهند.

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین گفت: باید اطلاع رسانی به گونه‌ای باشد که شهروندان خودشان بتوانند به راحتی در خصوص عملکرد مجموعه شهرداری قضاوت کنند.

وی با بیان اینکه حوزه تشریفات در اداره روابط عمومی شهرداری قزوین راه اندازی خواهد شد، گفت: برگزاری مراسم‌های متعدد در شهرداری قزوین در مناسبت‌های مختلف و همچنین میزبانی مناسب از مهمان‌های خارج از استان ضرورت راه اندازی این حوزه در شهرداری قزوین احساس می‌شد.

این مسوول بیان کرد: در اواخر مرداد ماه افتتاح چند پروژه شاخص و مهم در دستور کار قرار دارد که باید به نحو مناسب برای آگاهی شهروندان اطلاع رسانی مناسب می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح تقاطع غیرهمسطح امام علی (ع)، فاز اول هفت هکتاری دهکده طبیعت و مراسم روز قزوین در ماه‌های آینده افزود: امسال برنامه‌ریزی شده است برنامه‌های روز قزوین در سه محور اصلی و چند برنامه جانبی دیگر برگزار شود و برای اولین بار برنامه مجمع جهانی شهر اسلامی در قزوین برگزار خواهد شد.

منجم افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ای این مجمع در شهر قزوین با حمایت نماینده ولی فقیه در استان قزوین و دانشگاه امام صادق (ع) با نگاه علمی برگزار خواهد شد و در این مجمع شهرهای اسلامی از تمام زوایا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و شهرداران کلان شهر‌ها و چندین شهر اسلامی از سایر کشور‌ها در این مجمع حضور پیدا خواهند کرد.

این مسوول اضافه کرد: سومین دوره جشنواره بازی و اسباب بازی و دومین دوره تجلیل از مفاخر و نخبگان از دیگر برنامه‌های اصلی روز قزوین در ۹ شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز