خبرگزاری کار ایران

ماه رمضان امسال در اصفهان؛

۴۰۰ واحد صنفی برای پخت آش و حلیم بادمجان آماده می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۰

قیمت حلیم بادمجان و آش شلقلمکار نسبت به ماه رمضان گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته نرخ انواع کباب و بریان نیز نسبت به سال گذشته گران‌تر شده است.

ایلنا: رئیس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم و کباب در اصفهان با اشاره به اینکه امسال حدود ۴۰۰ واحد صنفی در ماه رمضان اقدام به پخت آش و حلیم بادمجان می‌کنند، گفت: نرخ حلیم بادمجان و آش شلقلمکار نسبت به ماه رمضان گذشته ۲۵ درص افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمدرضا اخوان ارجمند از تعیین سقف قیمت انواع آش، کباب و بریان در کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان خبر داد و افزود: بر این اساس، قیمت هر کیلو حلیم بادمجان درجه برای ماه رمضان ۶ هزار تومان و همچنین هر کیلو آش شلقمکار ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

وی همچنین نرخ هر کیلو حلیم شیر در ماه رمضان را ۵ هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: یک دست کله پاچه در این ایام ۲۲ هزار تومان نرخ گذاری شده است، سقف هر دست بریان درجه یک نیز ۸ هزار تومان تعیین شده که بسته به کیفیت آن بین ۵ تا ۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم و کباب در اصفهان تاکید بر اینکه نرخ‌های اعلام شده سقف قیمت هست و با در نظر گرفتن درجه کیفیت کاهش می‌یابد، ادامه داد: هر دست کباب کوبیده در ماه رمضان ۸ هزار تومان و نرخ کباب مخلوط ۱۰ هزار تومان خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی نرخ حلیم بادمجان و آش شلقلمکار نسبت به ماه رمضان گذشته گفت: قیمت انواع کباب و بریان نیز نسبت به سال گذشته گران‌تر شده است.

اخوان ارجمند از مردم خواست در صورت مشاهده گران فروشی واحدهای صنفی، شکایت خود را به این اتحادیه گزارش دهند و تاکید کرد: ماه رمضان امسال بازرسان اتحادیه، مجمع امور صنفی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت برای کاهش تخلفات، نظارت‌های خود را افزایش می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز