خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه اول سال ۹۲ در استان قزوین صورت گرفت؛

گازرسانی به ۷۰ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۰۱

برای گازرسانی به این ۷۰ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده در استان قزوین تاکنون ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

ایلنا: رئیس گازرسانی به صنایع استان قزوین گفت: برای گازرسانی به این ۷۰ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده تاکنون ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ جواد رجبعلی با اشاره به جایگزینی گاز طبیعی با ۵ میلیون لیتر سوخت فسیلی در ماه در سه ماه اول سال جاری در واحدهای صنعتی افزود: در سال ۹۲ هدف گذاری فروش ۵۵ هزار متر مکعب در ساعت گاز طبیعی به صنایع برای این شرکت تدوین گردیده است که در سه ماه اول سال جاری بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در ساعت گاز طبیعی به واحدهای صنعتی و مصرف کننده عمده اختصاص یافته است.

وی با تأکید بر عزم شرکت گاز استان در گازرسانی به صنایع در سال حماسه اقتصادی بیان داشت: در حال حاضر گازرسانی به ۲۰۰ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده و همچنین گازرسانی به شهرک صنعتی آبیک، فاز دوم شهرک صنعتی کاسپین و نیز شهرک صنعتی حیدریه در مرحله اجراء است و برآورد گازرسانی به شهرک صنعتی شال نیز انجام شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است. ضمن اینکه گازرسانی به بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه در خرمدشت نیز در مرحله انتخاب پیمانکار از سوی شرکت ملی مهندسی و توسعه گاز ایران است.

گفتنی است از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی قابل گازرسانی در سطح استان گازرسانی به ۲ هزار و ۶۹ واحد صنعتی به انجام رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز