خبرگزاری کار ایران

شبی به یاد ماندنی رقم خورد؛

مظفری: آنالیز مربی آرژانتین را بر روی تور به هم زدیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۷

تیم والیبال نوجوانان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان 3 بر یک آرژانیتن را شکست داد و حریف روسیه در مرحله نیمه نهایی شد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: هر چند کار هنوز تمام نشده اما پیروزی بر آرژانتین که یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های مسابقات نوجوانان جهان است، شبی فراموش نشدنی برای گروه اعزامی ایران به مکزیک رقم زد.

به گزارش ایلنا، ایرج مظفری افزود: برای اینکه ارنج تیم را تغییر بدهیم، حدود یک ساعت با کادر فنی تیم لاهوتی، دامغانی، نوری، طلوع‌کیان و فتحعلی مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم در پست پاسور از معین معینی‌فر استفاده کنم.

وی با بیان اینکه این کار باعث شد آنالیز مربی آرژانتین را بر روی تور بهم زدیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ریسک ما جواب داد. محمد جواد معنوی‌نژاد ستاره تیم ما در بازی با آرژانتین بود.  معینی‌فر و محمد جواد حکمتی نیز عالی ظاهر شدند. آرژانتین پاسور بسیار با همتی دارد و بازیکنانش در زدن آبشارهای تیز و بریده همانند یک تیم بزرگسالان عمل می‌کنند.

وی افزود: من این پیروزی درخشان را بار دیگر به خانواده های محترم بازیکنان هدیه می کنم.

تیم والیبال نوجوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان 3 بر یک آرژانیتن را شکست داد و حریف روسیه در مرحله نیمه نهایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز