خبرگزاری کار ایران

هواداران مرسی ساختمان استانداری سینای شمالی را تصرف کردند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۶

افراد مسلح هوادار مرسی پس از درگیری با نیروهای پلیس مستقر در ساختمان استانداری در شهر «العریش» و فراری دادن آن‌ها پرچم خود را بر فراز این ساختمان به اهتزاز درآوردند.

افراد مسلح هوادار «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنار شده مصر با حمله به ساختمان استانداری «سینای شمالی» این ساختمان را به اشغال خود درآوردند.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، افراد مسلح هوادار مرسی پس از درگیری با نیروهای پلیس مستقر در ساختمان استانداری در شهر «العریش» و فراری دادن آن‌ها، پرچم خود را بر فراز این ساختمان به اهتزاز درآوردند.
این در حالی است که روز گذشته نیز افراد مسلح موتور سوار با حمله به یک ساختمان دولتی در مرکز شهر العریش پنج تن از افراد پلیس را کشتند.
منابع امنیتی مصری گفتند که افراد مسلح مهاجم پس از این حمله پا به فرار گذاشتند.
از طرف دیگر، در ساعات نخست روز گذشته افراد مسلح با شلیک موشک و چند راکت به مراکز پلیس و ارتش در نزدیکی شهر العریش و شهر «رفح» در مرزهای مصر با نوار غزه یک سرباز ارتش را کشته و دو تن دیگر را زخمی کردند.
این حملات در حالی رخ می‌دهد که برخی از رهبران جماعت اخوان المسلمین تهدید کردند که به برکناری مرسی توسط شورای عالی نیروهای مسلح از ریاست‌جمهوری پاسخ می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز