خبرگزاری کار ایران

مدیر فروش موسسه بوستان کتاب اعلام کرد:

دو کتاب درباره حجت‌الاسلام فلسفی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۳

دو کتاب «زبان گویای اسلام» و «تفسیر بیان» به مناسبت سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام فلسفی از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شد.

ایلنا: مدیر بازاریابی و فروش موسسه بوستان کتاب اعلام کرد: به مناسبت 16 تیر ماه، سالگرد رحلت مبلغ بزرگ اسلام، حجت الاسلام والمسلمین فلسفی دو کتاب درمورد ایشان تحت عناوین «زبان گویای اسلام» و «تفسیر بیان» از سوی این موسسه منتشر شده است.

نادر یزدانی به روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: بوستان کتاب درباره این عالم فرزانه دو کتاب چاپ و منتشر کرده که یکی از این عناوین، «زبان گویای اسلام»(یادنامة حجت الاسلام والمسلمین فلسفی)- قدس‌سره – است که در آن، دانشوران ارجمندی در مقاله‌های مستقل به معرفی استاد فلسفی(ره) پرداخته‌ و مقام علمی و اخلاقی این عالم فرهیخته را ستوده اند. مخاطب این کتاب، عموم افراد جامعه اند. این اثر در 532 صفحه و با قیمت ده هزار تومان به چاپ دوم رسیده و در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

وی در ادامه به معرفی کتاب دوم پرداخت و گفت: «تفسیر بیان»، تالیف مرحوم فلسفی، عنوان دیگری است که بوستان کتاب در 496 صفحه و با قیمت 13 هزار تومان منتشر کرده است. اثر حاضر نیز تلاشى تفسیرى است كه پدیدآورنده آن، بنا بر مهارت و چیره‏دستى كه در وعظ و منبر و خطابه داشت، آن را براى بعضى از طلاب و واعظان، تدریس كرده و سپس در قالب یك جلد كتاب درآورده است. این كتاب، تفسیر سوره حمد و آیات اول تا 162 سوره بقره مى‏باشد كه مطالب متنوعى در آن آمده است. این کتاب نیز به چاپ دوم رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز