خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد:

تشكیل اتاق فكر تخصصی اعتیاد در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۸

دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مصمم است علاوه بر بودجه‌ای که به صورت متمرکز از ستاد مبارزه با مواد مخدر به دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد ردیف استانی را نیز برای این موضوع تامین کند.

ایلنا: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از ایجاد کارگروه راهبردی و اتاق فکر تخصصی در زمینه اعتیاد با مشارکت متخصصین و نمایندگان مطلع دستگاه‌های استانی برای هدایت و انسجام بیشتر فعالیت در این زمینه خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ مهم‌ترین سرفصل‌های حوزه اعتیاد استان را پیشگیری، درمان و حمایت‌های اجتماعی و مقابله با عرضه مواد مخدر عنوان کرد و گفت: با توجه به پیامدهای ناگوار موضوع اعتیاد در جامعه، انسجام بیشتر این سه حوزه اصلی مواد مخدر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانهٔ شورا مصمم است علاوه بر بودجه‌ای که به صورت متمرکز از ستاد به دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد ردیف استانی را نیز برای این موضوع تامین کند، ادامه داد: کارگروه راهبردی و اتاق فکر تخصصی در زمینه اعتیاد با مشارکت متخصصان و نمایندگان مطلع دستگاه‌های استانی برای هدایت و انسجام موضوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در سطح استان تشکیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز