خبرگزاری کار ایران

در راستای استقبال از ماه میهمانی خدا؛

شهرداری منطقه ۲۱ برای روزه اولی‌ها جشن می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۵۳

برگزاری مسابقات فرهنگی با مضمون روزه و روزه داری در مدارس و مساجد، هماهنگی با ائمه جماعت منطقه جهت برپایی نمازجماعت درمساجد منطقه، اهدای قرآن مجید، مفاتیح الجنان وکتاب مهمانی خدا به کتابخانه‌ها و مساجد، از رئوس برنامه‌های اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ به مناسبت ماه ضیافت الهی است.

ایلنا: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع و متعددی از سوی شهرداری منطقه ۲۱ در راستای ترویج و تبلیغ فرایض معنوی این ماه مبارک اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ "کاظم کمالی نسب" معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ گفت: غبارروبی مساجد سطح منطقه و قبور شهدای گمنام با حضور شهردار منطقه و همکاری هیأت امنا و شهروندان، برگزاری مراسم معنوی قرائت دعای ۴۴ صحیفه سجادیه، مناجات شعبانیه و مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان درمساجد منتخب منطقه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن درکلیه مساجد، برپایی ایستگاه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی در مراکز پر تردد منطقه و برگزاری همایش عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های شهرداری منطقه ۲۱ در آستانه ماه میهمانی خدا است.

معاون شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه این منطقه جشن تقدیر از روزه اولی‌ها و کودکان روزه دار را در دستور کار دارد، تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با مضمون روزه و روزه داری در مدارس و مساجد، هماهنگی با ائمه جماعت منطقه جهت برپایی نمازجماعت درمساجد منطقه، اهدای قرآن مجید، مفاتیح الجنان وکتاب مهمانی خدا به کتابخانه‌ها و مساجد، از رئوس برنامه‌های اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ به مناسبت ماه ضیافت الهی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز