خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان خبر داد:

توقیف سواری لکسوز با ۱۰۶ تخلف و جریمه‌ای ۰۰۰/ ۹۰۰/ ۴۲ ریالی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۰

ماموران گشت پلیس راه آزاد راه امیرکبیراصفهان تهران سواری لکسوز را که در سوابق تخلفات راهنمایی و رانندگی خود با ۱۰۶ تخلف مبلغ ۰۰۰/ ۹۰۰/ ۴۲ ریال جریمه داشت را متوقف کردند.

ایلنا: «سرهنگ شاهپور انصاری» سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: عوامل گشتی پلیس راه اصفهان تهران در آزاد راه امیرکبیر حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری لکسوز را متوقف و سوابق خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: پس از بررسی و کنترل سوابق خودروی یاد شده مشخص شد این خودرو تعداد ۱۰۶ تخلف در نقاط مختلف داشته که از این تعداد، ۴۰ مورد آن تجاوز از سرعت مجاز بوده و جمعاً دارای ۰۰۰/ ۹۰۰/ ۴۲ریال جریمه می‌باشد.

سرهنگ انصاری ادامه داد: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان منتقل شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات سودمندی مازادی داشته و ایمنی را افزایش می‌دهد، از کلیه رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مجاز، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت تا خود و دیگران شاهد هیچ گونه حادثه دلخراشی که مهم‌ترین علل آن سرعت و سبقت غیر مجاز است، نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز