خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت خرم آباد:

میزبانی اجلاس نماز برای لرستان یک افتخار است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۹

برگزاری اجلاس سراسری نماز در شهریورماه سال‌جاری برای لرستان یک افتخار محسوب می‌شود.

ایلنا: برگزاری اجلاس سراسری نماز در شهریورماه سال‌جاری برای لرستان یک افتخار محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با اشاره به قرارگیری در روزهای پایانی ماه شعبان اظهار داشت: قرائت مناجات شعبانیه در این ایام سفارش شده است.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به برخی اعتراض‌ها در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد، گفت: بهترین روش و شیوه برای پیگیری این اعتراض و اجرای دقیق عدالت و خواست مردم، همانا تاکید بر قانونمداری و پیگیری موضوع از مبادی قانونی است.

به گفته وی، به طور طبیعی پیگیری این مسئله از هر روش و کانالی که خارج از محدوده قانون و مقررات باشد، به نتیجه نخواهد رسید.
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: برگزاری اجلاس سراسری نماز در شهریورماه سال‌جاری برای لرستان یک افتخار محسوب می‌شود.

وی همچنین ماه رمضان را ماه توبه و انابت و ماه پاکیزگی و جلای روح و جان دانست و بیان داشت: این ماه فرصتی برای توبه درونی و همچنین تقویت معنوی خود و جامعه‌مان است.

حجت الاسلام متقی نیا از رمضان به عنوان ماه رحمت و برکت الهی یاد کرد و بیان داشت: ماه رمضان مجالی برای اصلاح رفتارهای خودمان در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... است.

خطیب جمعه موقت خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به روز قلم اشاره کرد و بیان داشت: قلم نخستین حرف منشور پیامبر گرامی اسلام است.

حجت الاسلام متقی نیا به تاکیدات دین مبین اسلام در مورد رسالت قلم اشاره کرد و بیان داشت: در دین اسلام ارزش و منزلت صاحبان قلم و دانشمندان هم ردیف جایگاه و منزلت مجاهدان آورده شده است.

وی همچنین به میزبانی لرستان برای اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و بیان داشت: در اینجا دعوت می‌کنم از همه کسانی که دستی به قلم دارند در این اجلاس سراسری شرکت کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه برگزاری این اجلاس سراسری برای لرستان یک افتخار است، بیان داشت: فراخوان مقاله این اجلاس بر روی سایت قرار داده شده است و انتظار می‌رود صاحب نظران اعم از دانشجویان و اساتید در این زمینه دست به قلم برده و مقالات خود را ارسال کنند.

حجت الاسلام متقی نیا همچنین خواستار فعالیت بیشتر برای اطلاع رسانی و تبلیغات این اجلاس سراسری شد.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها و حضور حماسی ملت اشاره کرد و بیان داشت: به عنوان مثال ما در قطر شاهد تغییر قدرت بودیم بدون اینکه حتی یک درصد مردم در این امر مشارکت داشته باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد ادامه داد: اما در ایران اسلامی با پشتوانه مردمی انتخاباتی با مشارکت بالای ۷۰ درصدی برگزار شد که این حضور حماسی و اعتقاد مردم به نظام، پیروزی بزرگی برای کشورمان در منطقه و دنیا محسوب می‌شود.

حجت الاسلام متقی نیا همچنین رای به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب را اعتماد ملت به روحانیت دانست و بیان داشت: ایشان شخصیتی هستند که امین امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز