خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «ضیافت» تا ۱۷ تیرماه و طرح نظارتی ویژه تا پایان رمضان ادامه دارد

کد خبر : ۸۶۸۸۵

در این نمایشگاه اقلامی مانند شکر، مرغ، برنج، حبوبات، خرما و مواد لبنی در ۷۰ غرفه با تخفیف ۱۰ درصد، عرضه می‌شوند.

ایلنا: معاون نظارت و توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه «ضیافت» که از روز گذشته در زاهدان گشایش یافته است تا ۱۷ تیرماه ادامه داشته و طرح نظارتی ویژه ماه رمضان هم تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

محمد رفیع سلطان‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در این نمایشگاه اقلامی مانند شکر، مرغ، برنج، حبوبات، خرما و مواد لبنی در ۷۰ غرفه با تخفیف ۱۰ درصد، عرضه می‌شوند.

وی ضمن اشاره بر طرح ویژه نظارتی ماه رمضان با همکاری تعزیرات حکومتی این استان، افزود: این طرح که از ۴ تیرماه در تمام شهر‌های استان آغاز شده است، تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، در این مدت هر بعد از ظهر شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی به همراه نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت وارد بازار شده و با متخلفین به شدت برخورد می‌کنند.

معاون نظارت و توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تمام واحد‌های صنفی عرضه کننده مواد غذایی، پروتئینی، و قنادی‌ها و همچنین مراکز عرضه خرما در این طرح ویژه با نگاهی خاص مورد نظارت قرار خواهند گرفت.

نمایشگاه «ضیافت» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان واقع در ابتدای خیابان دانشگاه برپاست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز