خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی کبدی مردان:

برای قهرمانی اینچئون 2014 برنامه‌ریزی می‌کنیم

کد خبر : ۸۶۷۷۹

در بازی‌های سالنی هم فقط به دنبال قهرمانی بودیم ولی هندی‌ها با روی آوردن به حرکات خشن و نگه داشتن روند بازی از سوی داوران نمی خواستند ایران برنده شود.

سرمربی تیم ملی کبدی مردان گفت: هندی‌ها در امر داوری نفوذ دارند و نمی‌گذارند تیم دیگری به مقام قهرمانی برسد و این امر در نهایت به ضرر کبدی دنیا تمام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید مقصودلو ضمن بیان این مطلب در خصوص این دوره از بازی‌ها گفت: ما سال گذشته در رقابت‌های ساحلی قهرمان شده بودیم و این امر برای هندی‌ها گران تمام شده بود در بازی‌های سالنی هم فقط به دنبال قهرمانی بودیم ولی هندی‌ها با روی آوردن به حرکات خشن و نگه داشتن روند بازی از سوی داوران نمی خواستند ایران برنده شود.

وی ادامه داد: البته قبول دارم هند تیم قدرتمندی دارد ولی بچه‌ها این بار برای قهرمان شدن وارد زمین شده بودند و نهایت تلاش خودشان را کردند حتی داور کره‌ای نیز در کنفرانس پایان بازی به این امر یعنی ناداوری اعتراض داشت.

مقصودلو در خاتمه ابراز داشت: این مسائل باعث می‌شود تا بچه‌ها در تمرینات جدی تر و سخت کوش‌تر باشند و خودشان را برای اینچئون 2014 آماده کنند و سطح توان جسمی و تکنیک و تاکتیک خودشان را بالا ببرند اما همین که در بازی فینال تا ثانیه‌های آخر جنگیدند ارزشمند است اما مطمئن باشید در آینده نزدیک همچون بازی‌های ساحلی قهرمانی را در رقابت‌های سالنی هم از هندی‌ها خواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز