خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس خانه کریمی است؛

دایی: علی کریمی راضی نیست پرسپولیس به حاشیه برود

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۸

توقعات از پرسپولیس خیلی بالا است و همه از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند اما قهرمانی برای تیم‌های دیگر مثل سپاهان، استقلال و تراکتورسازی هم است. خدا کند تیمی که شایسته باشد و بیشتر زحمت کشیده باشد قهرمان شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تراکتورسازی به اهداف تاکتیکی مدنظر خود رسیدیم.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دیدار دوستانه ای که با تراکتور داشتیم بازی خوبی بود. این اولین بازی ما با یک تیم قدر بود و با آن چیزی که به لحاظ تاکتیکی مدنظر بود رسیدیم؛ چراکه نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را دیدیم تا در روزهای آینده نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی افزود: تراکتورسازی تیم خوبی بود و اسکلت فصل قبل خودش را حفظ کرده بود و چند مهره خوب به تیم اضافه کردند، این مساله باعث شده تیم خوبی داشته باشند.

وی در مورد عدم حضور علی کریمی در این دیدار و حاشیه‌های احتمالی حضور او در بازی مقابل پرسپولیس گفت: کریمی اگر هم در این بازی بود حاشیه‌ای درست نمی‌شد. فوتبال حرفه‌ای است و بازیکنان در تیم های مختلف جابه جا می‌شوند. پرسپولیس خانه علی کریمی است و شاید یکسال از پرسپولیس دور باشد نه وی راضی است پرسپولیس به حاشیه برود، نه پرسپولیس با این مسائل دچار حاشیه می شود.

وی در مورد امیدواری‌اش به پرسپولیس در فصل جدید برای کسب نتایج مطلوب گفت: در بازی‌های دوستانه و بخصوص بازی با تراکتورسازی دنبال نقاط ضعف خود بودیم تا آنها را پوشش بدهیم. می‌دانیم تیم در دوران بدنسازی است و بچه‌ها تنها 30 درصد از توان خود را در این بازی به نمایش گذاشته‌اند اما با توجه به فرصت باقی مانده امیدواریم شرایط بهتری به دست بیاوریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دایی در پایان گفت: بسیار خوش‌بین هستیم تا بتوانیم انتظارات هواداران را در فصل جدید برآورده کنیم. توقعات از پرسپولیس خیلی بالا است و همه از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند اما قهرمانی برای تیم‌های دیگر مثل سپاهان، استقلال و تراکتورسازی هم است. خدا کند تیمی که شایسته باشد و بیشتر زحمت کشیده باشد قهرمان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز