خبرگزاری کار ایران

هواداران نگران نباشند؛

رویانیان: 240 هزار دلار از مطالبات وینگادا را پرداخت کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۷

باشگاه پرسپولیس باید 350 هزار دلار به وی و دستیارش پرداخت نماید تا پرونده شکایت وی از پرسپولیس به کمیته انضباطی فیفا متوقف و پرسپولیس با کسر امتیاز یا محرومیت‌های دیگر مواجه نشود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت 240 هزار دلار از مطالبات نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان درباره آخرین وضعیت مطالبات نلو وینگادا و نگرانی‌های بوجود آمده، گفت: از وقتی مسوولیت مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفتیم بدهی‌های ادوار گذشته را نیز پرداخت کرده‌ایم. یکی از چالش‌های ما مطالبات وینگادا و شکایت او به فیفا بود.

وی ادامه داد: ما در چند مرحله با وی مذاکراتی داشتیم و به توافقاتی دست یافتیم. براساس آخرین توافق، باشگاه پرسپولیس باید 350 هزار دلار به وی و دستیارش پرداخت نماید تا پرونده شکایت وی از پرسپولیس به کمیته انضباطی فیفا متوقف و پرسپولیس با کسر امتیاز یا محرومیت‌های دیگر مواجه نشود.

رویانیان افزود: ما برای اینکه پرسپولیس دچار مشکل نشود برغم اینکه در فصل نقل و انتقالات هستیم با تلاش‌های فراوان توانستیم طی دو - سه روز گذشته 240 هزار دلار به وی پرداخت نمائیم. 210 هزار دلار به وینگادا دادیم و 30 هزار دلار هم به دستیارش کاروالیو پرداخت شد.

وی همچنین متذکر شد: بر این اساس 110 هزار دلار از مطالبات وی باقی مانده که یکی از دوستان قول دادند این مبلغ را طی روزهای آتی به ما پرداخت کنند تا بتوانیم پرونده شکایت وینگادا را بسته و با وی تسویه حساب نمائیم. بنابر این هواداران پرسپولیس نگران نباشند چراکه ما برغم وضعیت موجود نسبت به همه مسائل باشگاه با دقت و حساسیت لازم پیگیری‌های مربوطه را انجام می‌دهیم و نمی‌گذاریم لطمه‌ای به پرسپولیس وارد شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز