خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان مازندران:

چهار ماه است ناجیان دریا حقوق دریافت نمی‌کنند

کد خبر : ۸۶۷۳۹

۵۱ نفر از هموطنان در سال جاری در دریا غرق شده‌اند این در حالی است که ناجیان دریا از ابتدای امسال حقوقی دریافت نکرده است.

ایلنا: رئیس شورای عالی استان مازندران گفت: ۵۱ نفر از هموطنان در سال جاری در دریا غرق شده‌اند این در حالی است که ناجیان دریا از ابتدای امسال حقوقی دریافت نکرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فرامرز نقیبی(رئیس شورای عالی استان مازندران) در جلسه امروز(13 تیرماه) هجدهمین اجلاس ادواری روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور با اشاره به غرق شدن ۵۱ نفر از هموطنان در سال جاری اظهار کرد: هنوز تابستان نشده ۵۲ نفر از هموطنان ما در دریا غرق شده‌اند.
وی ادامه داد: باید تدابیر لازم برای این امر انجام شود چراکه در غیر این صورت شاهد تکرار این حوادث خواهیم بود.
رئیس شورای عالی استان مازندران با اشاره به اینکه حقوق ناجیان دریا از ابتدای امسال پرداخت نشده است، تصریح کرد: این موضوع اهمیت بسیاری دارد و باید دولت به آن بپردازد.
حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس که در این جلسه به عنوان میهمان حضور داشت نیز گفت: ‌قطعا این موارد را یادداشت می‌کنم و از طریق مجلس پیگیری آن خواهم بود همچنین ارتقا سطح آگاهی و آموزش نیز مواردی است که در این مورد باید به آن پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز