خبرگزاری کار ایران

مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

هزار نفر تحت پوشش تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند

کد خبر : ۸۶۷۰۶

دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون در تمامی المپیادهای ورزشی مربوطه شرکت کرده که در این راستا چهار بار قهرمان کشور، دو مرتبه نایب فهرمان و یک بار هم به مقام سوم کشور شده است.

ایلنا: مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۳۰ هزار نفر تحت پوشش تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حیدر صفرپور با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در تربیت بدنی علوم پزشکی شیراز افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون در تمامی المپیادهای ورزشی مربوطه شرکت کرده که در این راستا چهار بار قهرمان کشور، دو مرتبه نایب فهرمان و یک بار هم به مقام سوم کشور رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر سه مجموعه بزرگ ورزشی در اختیار علوم پزشک شیراز است که البته در تمامی خوابگاه‌های دانشجویی اتاق ورزش با امکانات مناسب وجود دارد.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: مجموعه اسب سواری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در شهر صدرا در حال تجهیز است که به زودی افتتاح خواهد شد.

صفر‌پور با اشاره به اینکه حمایت کامل از جانب مسئولین علوم پزشکی در بحث ورزش وجود دارد، گفت: هر چند که اعتبارات کم باشد اما باز هم تیم‌های ورزشی علوم پزشکی شیراز تلاش خود را افزایش می‌دهند و همچنان سکوهای کشور را به دست می‌آورند.

وی تصریح کرد: بخشی از اعتبارات این مجموعه توسط معاونت دانشجویی و شورای رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین می‌شود.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه هیچگونه موازی کاری با دیگر دستگاه‌های ورزشی نداریم، گفت: آماده همکاری با تمامی بخش‌های ورزشی استان هستیم زیرا علوم پزشکی مرجع سلامت برای مردم شهر شیراز است.

صفر‌پور یادآور شد: المپیک دانشجویی جهان به زودی در روسیه برگزار خواهد شد که نمایندگانی نیز از دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز