خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منابع انسانی ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد:

اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز دومین دستگاه درآمدزای استان است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۵

با همکاری و تعامل مناسب میان این اداره کل و اداره کل پست استان البرز، از اسفند ماه سال ۸۹ تا پایان سال ۹۱، دو میلیون مراجعه حضوری از واحدهای ثبتی البرز حذف شده است.

ایلنا: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز را دومین دستگاه درآمد زای استانی ذکر کرد و خواستار توجه ویژه استانداری به این اداره کل شد.

به گزارش ایلنا در کرج مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز در حاشیه بازدید سرزده استاندار البرز از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز در توضیح برخی خدمات ارائه شده این اداره به شهروندان استان البرز گفت: با همکاری و تعامل مناسب میان این اداره کل و اداره کل پست استان البرز، از اسفند ماه سال ۸۹ تا پایان سال ۹۱، دو میلیون مراجعه حضوری از واحدهای ثبتی البرز حذف شده است که خود گامی بسیار مهم در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم بوده است.

علی بهبهانی از افزایش این میزان تا پایان سال جاری خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر سه ناحیه گلشهر، فردیس و ناحیه یک کرج نسبت به ارائه خدمات مناسب به مردم فعالیت می‌کنند که امید می‌رود در سایه همکاری و تعامل لازم و تامین زیر ساختهای مورد نظر ناحیه چهار ثبت اسناد و املاک استان نیز راه اندازی شود.

ابراهیم شاهرخی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این بازدید سر زده حضور داشت که در حاشیه بازدید این سازمان را به عنوان دومین دستگاه درآمد زای این استان عنوان کرد و خواستار توجه ویژه استانداری به این اداره کل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز