خبرگزاری کار ایران

مصرف برق تبریز 11 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۶

روز‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۵ شاهد اوج مصرف برق هستیم که نیازمند همکاری مستمر مردم و سازمان‌ها در رعایت الگوی مصرف برق جهت تامین برق پایدار برای مشترکین هستیم.

ایلنا: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با انتشار اطلاعیه‌ای با توجه به فرارسیدن فصل گرما و بالا رفتن مصرف برق خواستار مشارکت گسترده مشترکین در اعمال مدیریت مصرف به منظور اقدامات پیشگیرانه در جهت پایداری شبکه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این اطلاعیه آمده است: طی روزهای اخیر میزان مصرف برق نسبت به روزهای مشابه سال گذشته بالغ بر۱۱درصد افزایش داشته است. بر همین اساس روز‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۵ شاهد اوج مصرف برق هستیم که نیازمند همکاری مستمر مردم و سازمان‌ها در رعایت الگوی مصرف برق جهت تامین برق پایدار برای مشترکین هستیم.

شرکت توزیع نیروی تبریز همچنین از مشترکین خواسته است با جمع آوری لامپهای رشته‌ای ازسیستم روشنایی، با توجه به منسوخ شدن استفاده از این نوع لامپ‌ها و جایگزینی با لامپ‌های کم مصرف و LED سهم عمده‌ای در کاهش بار مصرفی داشته باشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: استفاده از کولرهای دارای علامت استاندارد و بر چسب انرژی، انتخاب نوع کولر با توجه به مناطق آب و هوایی، خاموش کردن کولر در هنگام ترک منزل، عدم استفاده از دور تند کولر در زمان پیک مصرف برق، ‌بستن کامل در و پنجره به هنگام استفاده از کولر، ضروری است.

برق تبریز همچنین دراین اطلاعیه، ضمن تاکید بر عدم استفاده از لوازم برقی غیر استاندارد پر مصرف، از عموم شهروندان، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی خواسته است در جهت پایداری شبکه و تامین مستمر برق با صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی برق این شرکت را در خدمت رسانی به عموم همشهریان فهیم یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز