خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۷ پاسگاه محیط بانی دیگر به پست‌های حفاظتی محیط زیست آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۷۴

در حال حاضر تعداد ۳۵ پاسگاه محیط بانی در استان فعال است که ایجاد پست حفاظتی جدید در مناطق حفاظت شده دیزمار، یای قاری، سهند، صوفی چای به همراه واحد محیط زیست خمارلو و خدآفرین در اولویت ساخت و تجهیز قرار دارند.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از آغاز احداث ۷ پاسگاه سر محیط بانی در مناطق حفاظت شده جدید استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بیوک رئیسی در مراسم کلنگ زنی احداث پاسگاه محیط بانی زینجناب سهند، با اشاره به افزایش ۳ برابری تعداد و مساحت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در استان و ضرورت کنترل و پایش مستمر مناطق توسط یگان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر تعداد ۳۵ پاسگاه محیط بانی در استان فعال است که ایجاد پست حفاظتی جدید در مناطق حفاظت شده دیزمار، یای قاری، سهند، صوفی چای به همراه واحد محیط زیست خمارلو و خدآفرین در اولویت ساخت و تجهیز قرار دارند.

وی اعتبار مورد نیاز برای احداث پاسگاههای محیط بانی را ده میلیارد ریال و مساحت هر محیط بانی را ۱۸۰ متر مربع در دو طبقه اداری و رفاهی ذکر کرد و گفت: در طراحی و ساخت پاسگاههای جدید بر جداسازی محیط خدمت از محل استراحت محیط بانان تاکید شده و امکان استفاده اداری، حفاظتی و رفاهی از ساختمان‌ها میسر خواهد شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با اشاره به قدمت و فرسوده بودن اکثر ساختمان‌های محیط بانی استان و عدم پیش بینی امکانات پارکینگ، بازداشتگاه و دفا‌تر کاری و انتظامی مناسب در آن‌ها، بر لزوم تخصیص اعتبار مکفی برای بهسازی پست‌های حفاظتی محیط زیست تاکید کرد و از خیرین و دوستداران بخش خصوصی خواست در مدیریت و حفاظت از مناطق حفاظت شده در قالب طرح‌های برون سپاری با محیط زیست استان مشارکت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز