خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت استاندار سیستان‌و‌بلوچستان؛

نیاز‌های کالایی دستگاه‌های دولتی از تولیدات داخل استان تامین شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۳۸

باید با همان روحیه‌ای که حماسه سیاسی را رغم زد، در حماسه اقتصادی که بیش از همه عرصه‌ها مورد نیاز حال حاضر کشور است، تلاش و کوشش کرد.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان گفت: نیاز‌های کالایی دستگاه‌های دولتی با شرط دارا بودن کیفیت و استاندارد لازم باید از داخل استان تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حامد‌علی مبارکی طی «هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر استانی» سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و راه اجتماعی اظهار کرد: بهترین پاسداشت از زحمات کار‌آفرینان، مصرف از تولیدات آن‌ها است و باید نیاز‌های استان از محصولات آن‌ها تامین شود.

وی در ادامه به انتخابات ۲۴ خرداد اشاره کرد و افزود: با وجود شیطنت‌های پیدا و پنهان دشمن، حماسه سیاسی با حضور ۷۲ درصدی مردم کشور رغم خورد و انگشت حیرت بر دهان کوردلان باقی ماند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید با‌‌ همان روحیه‌ای که حماسه سیاسی را رغم زد، در حماسه اقتصادی که بیش از همه عرصه‌ها مورد نیاز حال حاضر کشور است، تلاش و کوشش کرد.

عضو شورای اداری سیستان‌و‌بلوچستان، بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های دولتی با فعالین اقتصادی و کار‌آفرینان اشاره کرد و تاکید داشت: در دوران مسئولیت استانداران سابق و کنونی، به همه مدیران ابلاغ شد تا نیاز‌هایشان را با شرط دارا بودن کیفیت و استاندارد لازم، از تولیدات استان استفاده کنند، و در صورت هر گونه تخطی از آن به ذی حساب‌ها تکلیف شد تا سند مورد نظر را تایید نکنند.

مبارکیٰ خود‌باوری را عامل برتری کار‌آفرینان دانست و بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات را حلقه‌های به هم پیوسته خواند و خاطرنشان کرد: جدایی هر کدام از این حلقه‌ها به معنی ایجاد خلاء بوده و باید به همه بخش‌ها توجه شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز