خبرگزاری کار ایران

کار‌آفرین نمونه بخش صنعت سیستان و بلوچستان؛

چراغ صنعت را روشن نگه دارید

کد خبر : ۸۶۶۳۲

امروز صنعت‌گران با چهره سوخته و علی‌رغم مشکلات فراوان بیمه، بانک و... فعال هستند.

ایلنا: کار‌آفرین نمونه بخش صنعت سیستان و بلوچستان با اشاره بر گفت‌و‌گوی تلویزیونی استاندار در مورد بازگشت سرمایه‌گذاران استان که به خارج از کشور عزیمت کرده‌اند، گفت: جمله استاندار در مورد چراغی که به منزل رواست، به مسجد حرام است، خیلی خوب است ولی آقای استاندار من به عنوان سرمایه گذار خارجی آمده‌ام، چراغ صنعت را روشن نگه دارید.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) غلامرضا قاسمی در «هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر استانی» سیستان و بلوچستان در سرای اجتماعات اداره کل تعاون، کار و راه اجتماعی با بیان مطلب بالا اظهار کرد: امروز صنعت‌گران با چهره سوخته و علی رغم مشکلات فراوان بیمه، بانک و... فعال هستند.

وی کمبود حمایت در بخش صنعت را یکی از عوامل گوشه‌گزینی تعدادی از صنعت‌گران استان دانست و گفت: تعدادی هم هستند که در این تلاطم در تکاپو و فعالیت هستند، باید همه و همه دست به دست هم داده و به صنعت استان کمک کنیم.

مدیر‌عامل شرکت صنایع فلزی هامون سازه زاهدان، هم‌جواری سیستان‌ و‌ بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان را یک مزیت غیر قابل تصور خواند و تصریح کرد: اگر از این ظرفیت استفاده نشود، فرصت سوزی شده و افسوس جایگاهی در بر نخواهد داشت.

وی به وعده‌های اقتصادی رئیس جمهور منتخب کشور اشاره کرد و ضمن درخواست اجرای آن‌ها، بر توقع توسعه سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های شهر زاهدان، تبدیل آن به منطقه ویژه اقتصادی است.

کارآفرین نمونه بخش صنعت سیستان و بلوچستان، حمایت از مسئولین به ویژه در حوزه بانک‌ها را مهم و اساسی عنوان کرد و درباره این شرکت ابراز داشت: ایمان دارم با هماهنگی و همکاری پرسنل این شرکت، نه تنها واحد نمونه استان بلکه تا سال آینده واحد نمونه کشور خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز