خبرگزاری کار ایران

از سوی جمعیت هلال احمر آمل صورت می‌گیرد:

اعزام کاروان سلامت به 3 منطقه محروم لاریجان مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۱۶

مسئول داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از اعزام نخستین کاروان سلامت به 3 روستای محروم منطقه بهرستاق لاریجان مازندران در سال‌جاری خبرداد.

ایلنا: مسئول داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از اعزام نخستین کاروان سلامت به 3 روستای محروم منطقه بهرستاق لاریجان مازندران در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، سیده لیلا کاشفی صبح امروز در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه این کاروان به منظور درمان مردم روستا به این مناطق اعزام می‌شوند، یادآور شد: کاروان سلامت از دو پزشک عمومی، یک پزشک ماما و پرستار تشکیل می‌شود.

وی با تاکید براینکه این تیم با ویزیت رایگان به درمان اهالی منطقه بهرستاق لاریجان می‌پردازد، اظهار داشت: امسال تیم کاروان سلامت نخستین فعالیت خود را در روز یکشنبه شانزدهم تیرماه آغاز خواهد کرد.

کاشفی با اشاره به اینکه تیم داوطلب تحت پوشش معاونت درمان استان مازندران به فعالیت می‌پردازد، افزود: در این حوزه سه تیم درمانی برای کمک و ویزیت رایگان به نیازمندان به صورت داوطلب فعالیت دارند.

مسئول داوطلبان جمعیت حلال احمر آمل با اعلام اینکه کاروان سلامت در سال گذشته سه تیم به مناطق محروم شهرستان آمل اعزام داشته است، اذعان داشت: این تیم پزشکی علاوه بر درمان به تجویز داروی درمانی به صورت رایگان به بیماران می‌پردازد.

به گفته وی: در این دوره از اعزام کاروان سلامت با مشارکت تیم اردویی جهادی در بخش رینه به مداوا و نظارت روستائیان این بخش در دانشگاه پیام نور شهر رینه می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز