خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

اعزام بیش از 2هزار مبلغ به مساجد و پایگاه‌های طرح اوقات فراغت مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۵

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام دو هزار و ۳۰۰ مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به مساجد و پایگاه‌های طرح اوقات فراغت مازندران خبرداد.

ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام دو هزار و ۳۰۰ مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به مساجد و پایگاه‌های طرح اوقات فراغت مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از بابل، حجت الاسلام «ناصر شکریان» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران برلزوم پیگیری اعزام روحانیون به مساجد و پایگاه‌های طرح اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: با توجه به تقارن ایام تابستان و اجرای طرح‌های اوقات فراغت و طرح سالم سازی دریا با ماه مبارک رمضان باید نسبت به امور اعزام و دقت در نحوه فعالیت‌های مربوطه در این حوزه تلاش مضاعفی انجام شود.

وی با اشاره به جابجایی مناسب روحانیون در مساجد شهرهای استان افزود: توجه به نقاط محروم و روستاهایی که با مشکلاتی مواجه بوده و همچنین برگزاری جلسات با هیئت امنای محلات و مبلغین از جمله اقداماتی است که باید به طور جدی مورد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: گردهمایی روحانیون استان در ۱۳ تیر ماه در مصلی مرکز استان برگزار می‌شود که نسبت به اجرای صحیح این مراسم، برنامه ریزی و دقت عمل انجام و پیرو این گردهمایی استانی، گردهمایی روحانیون به صورت شهرستانی برگزار شود.

«شکریان» در ادامه اخلاص در عمل را سر لوحه همه فعالیت‌ها بیان کرد و افزود: واگذاری برنامه به ادارات تابعه و وسیله ایاب و ذهاب، برگزاری همایش شهرستانی روحانیون و ارسال آن تا اول ماه مبارک رمضان طبق فرم ارسالی، اعزام روحانیون در ماه مبارک رمضان به مساجد، اجرای طرح تابستانی توسط روحانیون مستقر، اعزام به مناطق محروم، شناسنامه فرهنگی روستایی و جابجایی روحانیون مستقر در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز