خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا:

کمیته ویژه برای تغییر آیین نامه داخلی جبهه اصلاحات تشكیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۷

در اولین زمان مناسب با رییس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت البته احزاب و برخی از اعضای شورا در قالب‌های مختلف با ایشان دیدار داشته‌اند ولی تحت عنوان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دیداری با ایشان نداشته‌ایم كه انشاالله این دیدار بزودی برگزار خواهد شد.

ایلنا: سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: آیین‌نامه شورا مدت زمان زیادی است که تغییراتی نداشته است لذا اعضای شورای پیشنهاد کرده‌اند که با توجه به تغییر شرایط اجتماعی و آرایش سیاسی کشور لازم است تا این آیین نامه برای توانمندسازی جبهه اصلاحات تغییراتی داشته باشد.

حمید قزوینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از پایان دوره ریاست سه ماهه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد و گفت: دبیركل حزب همبستگی آقای احمدی است و هرزمان که این حزب آمادگی خود را اعلام کند ریاست شورا در به مدت سه ماه به این حزب واگذار می‌شود.

وی همچنین از تشکیل کمیته‌ ویژه برای بازبینی و اصلاح آیین نامه داخلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد و افزود: آیین نامه شورا مدت زمان زیادی است که تغییراتی نداشته است لذا اعضای شورای پیشنهاد دادند که با توجه به تغییر شرایط اجتماعی و آرایش سیاسی کشور لازم است تا این آیین نامه برای توانمندسازی شورا تغییراتی داشته باشد.

قزوینی ادامه داد: این کمیته موظف است تا در مدت زمان سه هفته بررسی‌ها و پیشنهادات خود را جهت تغییرات آیین‌نامه به شورا اعلام کند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین درباره دیدار این جبهه با رییس جمهور منتخب، تصریح کرد: دیدار با رییس جمهور منتخب در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد:در اولین زمان مناسب با آقای روحانی دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت البته احزاب و برخی از اعضای شورا در قالب‌های مختلف با ایشان دیدار داشته‌اند ولی تحت عنوان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دیداری با ایشان نداشته‌ایم كه انشاالله این دیدار بزودی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز