خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در زنجان تاکید کرد:

استفاده از استانداردهای بین‌المللی آموزشی در دانشگاه‌های آزاد

کد خبر : ۸۶۴۹۴

برای حفظ جایگاه علمی ایران در عرصه‌های بین المللی باید از استانداردهای آموزشی مورد تاکید در این سطح استفاده کرد.

ایلنا: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۴۰۰ واحد در سطح کشور دارد و همین مساله بیانگر رسالت خطیر این دانشگاه در بحث کیفیت آموزشی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا منادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (۱۲ تیر) در همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد با تاکید بر اینکه اجازه ندهید در بخش آموزشی با افت روبه رو شویم، گفت: برای حفظ جایگاه علمی ایران در عرصه‌های بین المللی باید از استانداردهای آموزشی مورد تاکید در این سطح استفاده کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: باید تلاش کنیم کیفیت را در دانشگاه‌های آزاد ارتقاء دهیم تا شاهد خروجی‌های ناکارآمد نباشیم.

به گفته منادی، متاسفانه به جهت یکسری تقاضا‌ها با وجود اعضاء هیات علمی از نیروهای حق التدریس در دانشگاه‌های آزاد استفاده می‌شود که باید در این زمینه نیز ساماندهی از سوی معاونین آموزشی انجام شود.

وی با بیان اینکه کیفیت آموزشی نباید در هیچ شرایطی فراموش شود، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۴۰۰ واحد در سطح کشور دارد و همین مساله بیانگر رسالت خطیر این دانشگاه در بحث کیفیت آموزشی است.

منادی به روز کردن آیین نامه‌های آموزشی این دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و افزود: آینده آموزش عالی در دولت بعدی خوب پیش بینی شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تعامل با مسئولان و ارج نهادن به نیروی انسانی را بسیار مهم عنوان کرد و یادآور شد: اجازه ورود و تدریس اساتیدی که به کیفیت آموزش توجهی ندارند را ندهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز