خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم میانه در مجلس:

حذف نرخ مرجع ارز، دهن كجی دولت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۷

اقدام دولت تنها برای شانه خالی كردن از تعهدات خود نسبت به جامعه بوده و در شرایطی كه باید نرخ ارز مرجع برای این قیبل كالاها تداوم داشته‌باشد، انجام نگرفته است.

محمدعلی مددی، نماینده مردم شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی، حذف نرخ مرجع برای دارو و كالاهای اساسی از سوی دولت راعدم مسؤلیت پذیری قوه اجرایی كشور در قبال تعهدات برعهده گرفته اعلام كرد و گفت: حذف نرخ مرجع ارز دارو و كالاهای اساسی نوعی دهن كجی دولت به مردم است.

محمدعلی مددی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واكنش به حذف نرخ ارز مرجع برای دارو و كالاهای اساسی از سوی دولت اظهار داشت: اقدام دولت در روزهای انتهایی پایان كار خود در خصوص حذف نرخ مرجع ارز دارویی و كالاهای اساسی قابل توجیه نبوده و نیست.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سؤال كه گفته می‌شود اقدام دولت مقدمه‌ای برای ایجاد یك نظام تك نرخی ارز است، بیان داشت: این مورد صحت ندارد. در زمانی که بستر مناسب فراهم نشده‌است نمی‌توان به یكباره اقدام به حذف ارز كاالا های اساسی و دارویی كرد.

به گفته وی، اقدام دولت تنها برای شانه خالی كردن از تعهدات خود نسبت به جامعه بوده و در شرایطی كه باید نرخ ارز مرجع برای این قیبل كالاها تداوم داشته‌باشد، انجام نگرفته است.

وی نرخ مصوب مجلس را 2450 تومان عنوان كرد و بیان داشت: نرخ مرجع ارز همان نرخ 1226 تومان است كه مجلس نیز بر ادامه پرداخت ارز براساس این نرخ به دارو كالاهای اساسی تأكید دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز