خبرگزاری کار ایران

شاهد رقابتی مبتنی بر قدرت خواهیم بود

سیچلو: کوبایی‌ها به سادگی امتیاز نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۳

کوبا تیمی قدرتمند است و به سادگی نمی‌شود از او امتیاز گرفت. چه برسد که بتوانیم آنها ببریم.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص دیدار با کوبا گفت: کوبا تیمی است قدرتی با فیزیک خیلی فوق العاده. بازی آنها مبتنی بر قدرت و فیزیک است.

به گزارش ایلنا، خوان سیچلو با بیان این مطلب در آستانه دیدار با کوبا اظهارکرد: در این بازی شاهد رقابت فیزیکی و قدرتی بین دو تیم خواهیم بود. بازی‌های آنها را آنالیز کرده ایم. آنها چند بازیکن خیلی خوب دارند.

وی ادامه داد: سپدا شماره 8 دریافت کننده، 14 بی ست پشت خط زن، 16 مسا سرعتی بهترین بازیکنان آنها هستند و برنامه ویژه ای برای مهار آنها خواهیم داشت. در سرعت و آبشار خیلی خوب هستند ولی دریافت ضعیفی دارند.

سیچلو که یک تئورسین قهار در والیبال است، افزود: ما سعی خواهیم کرد با وقت کمی که داریم بچه‌ها را برای بازی با کوبا آماده کنیم و در ایده‌آل‌ترین شرایط به میدان رویم و بتوانیم حداکثر امتیازی که می‌توانیم را از آن خود کنیم.

وی همچنین متذکر شد: کوبا تیمی قدرتمند است و به سادگی نمی‌شود از او امتیاز گرفت. چه برسد که بتوانیم آنها ببریم. آنها در سرویس و آبشار خیلی خوب عمل می‌کنند. اگر ما بتوانیم دریافت اول خود را بهبود ببخشیم و پاسور را خوب تغذیه کنیم می توانیم مقابل آنها امتیاز کسب کنیم. امیدوارم بازی خوبی به نمایش گذاریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز