خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی اداره كل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

كسب مقام اول دانش‌آموزان خوزستانی در مسابقات قرآنی

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۱

دانش‌آموزان قرآنی استان خوزستان در مرحله اول مسابقات كشوری قرآن، معارف اسلامی در مشهد مقدس مقام اول را كسب كردند.

ایلنا: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: دانش‌آموزان قرآنی استان خوزستان در مرحله اول مسابقات کشوری قرآن، معارف اسلامی در مشهد مقدس مقام اول را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان؛ ذوالفقارکیانی شاهوندی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در مرحله اول این مسابقات که در مشهد برگزار شد دانش‌آموزان قرآنی خوزستان با کسب مقام‌های مختلف، به خوبی حضور پیدا کردند.
کیانی گفت: در رشته تفسیر، محمد غریبی‌بحری در مقطع اول متوسطه در رشته نهج‌البلاغه، محمد جباری در مقطع چهارم متوسطه و در رشته صحیفه سجادیه، امین سرلک در مقطع سوم راهنمایی، امین وحیدیان دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه، ‌ حسین محمد دانش‌آموز مقطع سوم متوسطه، رضا قس دانش‌آموز چهارم متوسطه مقام نخست این مسابقات را کسب کردند.
وی افزود: سیدعبدالله داودی دانش‌آموز چهارم متوسطه، حامد دریس دانش‌آموز مقطع اول متوسطه و علی چعب دانش‌آموز دوم راهنمایی مقام دوم این دوره از مسابقات قرآن، نماز و عترت کشور را کسب کردند.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار داشت: محمد علی‌پورزاده دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه، سیدعبدالحمید بنی‌هاشم دانش‌آموز سوم راهنمایی و علی منصوری دانش‌آموز اول متوسطه مقام سوم این دوره از مسابقات را برای استان خوزستان کسب کردند.
ذوالفقارکیانی شاهوندی همچنین گفت: رضا عساکره دانش‌آموز مقطع سوم راهنمایی و ابوالفضل پرستش دانش‌آموز دوم متوسطه به‌طور مشترک به مقام پنجم این دوره از مسابقات دست یافتند.
وی با بیان اینکه مرحله اول مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی پسران کشور به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد گفت: خوزستان با کسب بیشترین امتیاز مقام اول را در بخش پسران کسب نمود.
گفتنی است مرحله دوم مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی کشور در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و مداحی بعد از ماه مبارک رمضان در استان قزوین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز