خبرگزاری کار ایران

فاز دوم پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی اجرا می‌شود

کد خبر : ۸۶۴۵۱

رئیس سازمان محیط زیست از اجرای فاز دوم پروژه مدیریت اکولوژیکی تالاب انزلی خبر داد و گفت: به منظور پیشبرد این پروژه 24 ماهه رایزنی‌هایی با طرف ژاپنی انجام شده است و کلیات پروژه به تصویب رسیده است.

ایلنا:  رئیس سازمان محیط زیست از اجرای فاز دوم پروژه مدیریت اکولوژیکی تالاب انزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد محمد‌ی‌زاده با اعلام اینکه فاز دوم پروژه مدیریت اکولوژیکی تالاب انزلی اجرا می‌شود، اظهارداشت: این پروژه 24 ماهه مبتنی بر اصول مدیریت اکولوژیک یکپارچه در تالاب انزلی است که با رایزنی‌های انجام شده با طرف ژاپنی، کلیات پروژه به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پایان فاز اول پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی، گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد، روند اجرای این پروژه موفقیت آمیز بوده و همکاری دوجانبه با آژانس همکاری بین المللی جایکا ادامه می‌یابد.

محمدی زاده افزود: مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی مشارکت جوامع محلی و سایر گروه‌های ذینفع که امور معیشتی خود را از این تالاب تأمین می‌کنند و در همجواری آن فعالیت‌های مختلف کشاورزی، پرنده و آبزی پروری دارند؛ مخاطب قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: در برنامه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی مشارکت بومیان منطقه در ارتقا و ترویج طبیعت گردی و بهره‌مندی از زیبایی‌های محیط زیست طبیعی این تالاب مدنظر قرار گرفته است.

به گفته وی، در تدوین این طرح مدیریتی از تجارب تالاب‌های مشابه بین المللی که در کنوانسیون رامسر به ثبت رسیده‌اند، در قالب خواهر خواندگی و همکاری بین بخشی خصوصی، عمومی و دولتی بهره گرفته شده است.

فاز اول پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی در سال 1389احیا و در مردادماه سال گذشته به اتمام رسید و در نظر است فاز دوم آن نیز در نیمه دوم سال‌جاری عملیاتی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز