خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

نوشابه انر‌ژی‌زای پرسپولیس رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۶

ما نمی‌توانیم با برندهای مطرح نوشابه انرژی‌زا رقابت کنیم و برای رقابت با آنها باید از برند محبوب، مردمی، ملی و بین‌المللی پرسپولیس استفاده کنیم.

مراسم رونمایی از نوشابه انرژی‌زای پرسپولیس با حضور مدیرعامل باشگاه و مسئولان شرکت سیمرغ تندرستی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از نوشابه انرژی‌زای پرسپولیس با حضور محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، حسین رضایی‌زاده از مسئولان شرکت سیمرغ تندرستی، در سالن غذا و دارو وزارت بهداشت در حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان سیمرغ حکمت ایرانیان در این مراسم گفت: تلفیق دانش ملی و این برند محبوب می‌تواند اتفاقی نو را در صنعت غذایی کشور رقم بزند.

حسین رضایی‌زاده افزود: در حالیکه در دنیا انجمن پزشکان مبارز با نوشابه انرژی‌زا تاسیس شده است اما 65 درصد مردم ایران نوشابه انرژی‌زا مصرف می‌کنند. در این بین ما نمی‌توانیم با برندهای مطرح نوشابه انرژی‌زا رقابت کنیم و برای رقابت با آنها باید از برند محبوب، مردمی، ملی و بین‌المللی پرسپولیس استفاده کنیم. قطعا تلفیق دانش ملی و این برند محبوب، می‌تواند اتفاقی نو را در صنعت غذایی کشور رقم بزند.

وی افزود: این نوشابه محدودیت سنی و جنسی ندارد و در شهر همدان، شهر ابن سینا تولید خواهد شد. این نوشابه ابتدا در قوطی‌های 500 میلی‌لیتری و با قیمت 4500 تومان عرضه می‌شود که نصف قیمت نوشابه انرژی‌زاهای خارجی است که در آینده قوطی‌های 250 میلی‌لیتری آن هم عرضه می‌شود.

رضایی‌زاده با بیان اینکه هر ایرانی در سال، 42 لیتر نوشابه مصرف می‌کند و در رده جهانی ایران از نظر مصرف نوشابه در رتبه چهارم قرار دارد، تاکید کرد: قرار است در ماه حدود یک و نیم میلیون بطری عرضه شود که معادل جهانی هم ندارد. همچنین بزودی نوشابه پرسپولیس هم عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز