خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صنایع و معادن:

همکاری جایگزین فضای رقابتی پیش از انتخابات شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۳۳

همکاری و همراهی دولت و مجلس در زمینه خلق حماسه اقتصادی کارساز و امید است این مهم در سرلوحه برنامه‌های قوا قرار گیرد.

ایلنا: رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: امسال موضوعات اقتصاد مقاومتی و تهاجمات اقتصادی دشمنان، اقتضا می‌کند که تصمیمات لازم برای غلبه بر این تهاجمات اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا رحمانی با اشاره به طرح حمایت از تولید ملی افزود: این طرح به عنوان یک طرح کوتاه مدت و مقطعی نبوده، بلکه مجموعه مقرراتی است که امروز با توجه به نیازهای کشور باید تدوین و در این طرح ما به دنبال ایجاد اطمینان خاطر واحدهای تولیدی، برای مقابله آنان با مشکلات هستیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید یکی از ضروریات رسیدن به حماسه اقتصادی به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع در برنامه‌های دکتر روحانی برجسته بوده، لازم است تا هر اقدامی در این راستای تحقق برنامه‌های حمایتی از تولید مورد حمایت همه آحاد مردم به ویژه مسئولین قرار گیرد.

رحمانی ادامه داد: این کمیسیون آماده هرگونه همکاری با دولت آینده در زمینه حمایت از تولید و صنعت کشور و رونق فضای کسب و کار در کشور است و بطور حتم، همکاری و همراهی دولت و مجلس در زمینه خلق حماسه اقتصادی کارساز و امیداست این مهم در سرلوحه برنامه‌های قوا قرار گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری به اینکه که همکاری جایگزین فضای رقابتی پیش از انتخابات شود، تاکید کرد: رییس جمهور منتخب از این پس رییس جمهور همه ملت بوده و همه آحاد جامعه باید تلاش کنند تا برنامه‌های دولت آینده محقق و زمینه‌ای ایجاد گردد که کشورمان پله‌های ترقی را سریع‌تر طی نماید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه اکنون نوبت خلق حماسه اقتصادی است، افزود: مسئولین دولتی نقش ویژه‌ای در خلق حماسه اقتصادی دارند که امید می‌رود این مهم درطول روزهای باقی مانده ازسال محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز