خبرگزاری کار ایران

رضازاده گفت کاری از دستم برنمی‌آید؛

رستمی: مجبورم به پیشنهادات خارجی‌ام فکر کنم

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۰۸

رضازاده در گذشته پیشنهاد خارجی داشت اما مشکلی با فدراسیون نداشت و نرفت. الان نگفته‌ایم به پیشنهادات جواب مثبت می‌دهیم بلکه می‌گوییم مشکل ما را حل کنند تا بمانیم.

قهرمان وزنه‌برداری کشورمان گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی نیستم و این داستان تا جایی ادامه دارد که به نظرات ما توجه شود.

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فعلا در اردوی تیم ملی نیستم و این ماجراها و داستان تا زمانی ادامه دارد که تا حدی به نظر ما توجه و به وضع ما رسیدگی شود و اینقدر نسبت به ما و نظرات ما بی‌توجه نباشند، چون فقط چیزی که خودشان می‌گویند را عمل می‌کنند و این مساله باعث دلسردی ما شده است.

وی ادامه داد: مشکل بزرگ وزنه‌برداری ما این است که کوروش باقری در اردوهای تیم ملی ادب را رعایت نمی‌کند و این مساله برای ما خیلی سنگین تمام شد. اگر هزار تا مدال بگیری، تا زمانی که ادب نداشته باشی فایده‌ای ندارد. در ایران ورزشکاران را همیشه پهلوان می‌گویند و نباید طوری باشد که یک پهلوان بی‌ادب باشد و توهین کند. باقری فقط می‌خواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند و طوری با ما برخورد می‌کرد که ملی‌پوشان جوان‌تر هم دیگر به ما احترام نمی‌گذاشتند.

وی تصریح کرد: چیزی به اسم احترام در اردوی تیم ملی نبود. الفاظ کوروش باقری را نمی‌شود در رسانه‌ها بیان کرد اما در مورد خودم کاری کرد که از توهین بدتر بود و گفت تا موی سرت را از ته نزنی، تو را به مسابقات جهانی نمی‌برم. مگر چنین چیزی داریم؟ این موضوع 15 روز قبل از مسابقات جهانی بود و روحیه‌ام را کاملا از دست دادم و نتوانستم در این رقابت‌ها رکورد جهان را بزنم. همان لحظه‌ای که باقری این حرف را زد، موهایم را زدم اما تا روز مسابقه با هم حرف نزدیم و روحیه‌ام را کاملا از دست داده بودم.

وی ادامه داد: جو اردوی تیم ملی بسیار سنگین و بد بود. ما همیشه در اردوهای تیم ملی حرف بزرگترها را گوش می‌کردیم اما این مشکلات آنقدر ادامه پیدا کرد که بعد از مسابقات اعتراض کردیم و حرف‌مان را زدیم.

این قهرمان وزنه‌برداری در ادامه اظهار داشت: این مشکلات را چند بار به حسین رضازاده در جلساتی که داشتیم گفتیم اما هیچ کاری نکرد و گفت کاری از دست من برنمی‌آید. رئیس فدراسیون همه کار می‌تواند انجام بدهد اما رضازاده هیچ کاری نکرد. بچه‌های ما تمرین می‌کنند و آمادگی خوبی دارند و از بچه‌هایی که در اردوی تیم ملی هستند، آمادگی خیلی بهتری دارند.

وی همچنین متذکر شد: در حال حاضر در اردوی تیم ملی نیستم اما پشیمان هم نیستم. چرا باید پشیمان باشم؟ من فقط حقم را می‌خواهم و دوست دارم باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم. من پیشنهادات زیادی از کشورهای مختلف دارم و وقتی ارزشی برای حرفم قائل نیستند، مجبورم کم‌کم به این پیشنهادات فکر کنم. رضازاده هم در گذشته پیشنهاد خارجی داشت اما او مشکلی با فدراسیون نداشت و نرفت. الان هم نگفته‌ایم به پیشنهادات جواب مثبت می‌دهیم بلکه می‌گوییم مشکل ما را حل کنند تا بمانیم. من قبل از مسابقات جهانی فرانسه از کشور آلمان پیشنهاد داشتم اما چرا نرفتم؟ چون دوست داشتم برای کشور خودم وزنه بزنم و افتخار به دست بیاورم.

رستمی در پایان گفت: وقتی بعد از مسابقات، مقام معظم رهبری برای ما پیام می‌فرستد، روحیه ما را خیلی بالا می‌برد. خود آقا وقتی بعد از المپیک خدمت‌شان بودیم گفتند نظم و انضباط و ادب خیلی مهم است. کوروش باقری باید این حرف‌های آقا را گوش کرده و رعایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز