خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۷ بازیکن برگزار می‌شود؛

تمرینات ملی‌پوشان جوان والیبال در دو نوبت صبح و عصر

کد خبر : ۸۵۶۴۱

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان از 17 بازیکن اردوی قبلی برای حضور در این مرحله از اردوی آمادگی دعوت کرده است

ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان از چهارم تیرماه آغاز شده و به مدت 17 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال جوانان روزانه در دو نوبت صبح و عصر تمرین دارد که اغلب تمرینات صبح از ساعت 8:30 دقیقه آغاز و به مدت دو و نیم ساعت ادامه دارد.

تمرینات صبح ها به گونه ای است که 3 روز صبح جوانان ملی پوش والیبال تمرین دارند و صبح روز چهارم استراحت در برنامه آنان پیش بینی شده است. دو برنامه (تمرینات وزنه و تمرینات توپی) و (تمرین ژیمناستیک و تمرین توپی) در برنامه صبح است که یک روز در میان انجام می شود.

اما تمرینات عصر تیم ملی والیبال جوانان تعطیلی ندارد و در 17 روز اردو به صورت متوالی برگزار می شود. برنامه تمرین عصر ملی پوشان نیز ثابت است و تمرین توپی و بازی در شرایط مسابقه است.

از نظر آماری تیم ملی والیبال جوانان در صبح های اردوی ششم، 5 /22 ساعت تمرین وزنه و توپ دارد و 12 ساعت تمرین ژیمناستیک و توپی دارد. عصرها نیز ملی پوشان جوان کشورمان 51 ساعت در مجموع تمرین بازی و توپی در اردوی ششم دارند.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان از 17 بازیکن اردوی قبلی برای حضور در این مرحله از اردوی آمادگی دعوت کرده است که اسامی آنان به قرار زیر است:

رضا رزاقی، مصطفی باقری، جواد حسین آبادی، سعید تقوی، آرمین رنجبر، میلاد عبادی پور، علیرضا نصر اصفهانی، سید آرش تقوی، قاسم کارخانه، محمد فلاح رزچوب، حسن رجب زاده، محمد رضی پور، علی رشیدی، امیر علی محمد فتحعلی،رسول شهسواری، محمدرضا فتاحی و ابوالفضل قلی پور.

سید امید هاشمی به عنوان سرپرست، محمد شعبان خمسه، فرشاد سعیدی و اکبر محمدی(مربیان)، مهران جعفرزاده و حمید جعفرزاده (کمک مربیان)، دکتر غلامرضا نوروزی پزشک، سعید ضیغمی فیزیوتراپ، هانی فرخی فرد آنالیزور، میر ابوالفضل معصوم زاده ماساژور و طاهر گرافر به عنوان بدنساز تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می كنند.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از یكم تا دهم شهریورماه سال جاری به میزبانی تركیه برگزار خواهد شد، آماده می کند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم‌های آرژانتین، ژاپن، مكزیك و استونی در گروه دوم این رقابت‌ها همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز