خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در استان مركزی:

هیچ گفتگویی در خصوص پیشنهاد مدیران استان انجام نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۲۱

فعالیت ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین آقای دكتر حسن روحانی در تاریخ 27 خرداد 92 رسما پایان یافته و در روز پنج شنبه 6 تیر 92 نیز به طور رسمی از فعالان ستاد تحت عنوان همایش تقدیر و سپاس با حضور گسترده ای از فعالین در سطح استان و میهمانان ستاد و با حضور مشاور محترم رئیس جمهور منتخب جناب آقای دكتر بانك تقدیر و تشكر به عمل آمد.

ایلنا: فعالیت ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی در تاریخ ۲۷ خرداد ۹۲ رسما پایان یافته است. در روز پنج شنبه ۶ تیر ۹۲ نیز به طور رسمی از فعالان ستاد تحت عنوان همایش تقدیر و سپاس، با حضور گسترده‌ فعالین در سطح استان و میهمانان ستاد و با حضور مشاور محترم رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر بانک تقدیر و تشکر به عمل آمد.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حجت ا... هاشمی، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان مرکزی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در سایت‌ها گفت: فعالیت ستاد در سایه همراهی، همکاری، هماهنگی و همدلی اعضا در سطح استان و همکاری کامل، تام و تمام دست اندرکاران به لطف خداوند با پیروزی گفتمان «اعتدال» در اوج موفقیت به پایان رسید و پس از برگزاری انتخابات، هیچگونه گفتگویی و نشستی در خصوص پیشنهاد و پیگیری مدیران انجام نشده است.
وی گفت: فعالیت ستاد‌ها تنها در ایام انتخابات طبق قانون انتخابات برای حضور مردم و معرفی کاندیدای محترم جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی شکل گرفت و انتخاب و انتصاب مدیران در اختیار مقامات محترم اجرایی است که به فضل الهی با استقرار دولت «تدبیر و امید» قطعآ با عقلانیت و با درایت انجام خواهد شد.
حجت الاسلام حجت ا... هاشمی گفت: البته در صورتی که در ادامه همکاری در آینده نیاز به یاری و کمک ما باشد، قطعآ همه ما به دولت تدبیر و امید کمک خواهیم کرد و در خصوص مدیران نیز برای تعالی و توسعه استان و خدمت به مردم اظهار نظر خواهیم کرد.
وی در انتها گفت: در پایان لازم می‌دانم بار دیگر از حضور و حمایت مردم قدردانی کنم و اعلام کنم ما با تمام قوا برای پیشبرد و موفقیت و تحقق وعده‌های دولت برآمده از رای مردم خدمت خواهیم کرد و از همه مردم نیز دعوت می‌کنیم دولت دکتر حسن روحانی را تا رسیدن به اهداف عالیه یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز