خبرگزاری کار ایران

10 كشته و 69 مجروح در تصادفات هفته قبل در سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۱

هفته گذشته در جاده‌های استان سمنان ۳۸ فقره سانحه رانندگی رخ داد که ۶۰ درصد آن، از نوع واژگونی وسیله نقلیه بود.

ایلنا: رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع 38 فقره سانحه رانندگی در هفته گذشته در جاده‌های استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، رسرهنگ علیرضا رضوی خبیر با اعلام این مطلب تصریح کرد: هفته گذشته در جاده‌های استان سمنان ۳۸ فقره سانحه رانندگی رخ داد که ۶۰ درصد آن، از نوع واژگونی وسیله نقلیه بود.
او به شدت از بی‌توجهی رانندگان به هشدارهای فراوان پلیس انتقاد کرد و گفت: عامل وقوع اکثر سوانح هفته قبل، بی‌توجهی راننده به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود.

رئیس پلیس راه استان سمنان در همین خصوص اظهارداشت: چنانچه رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کنند و استراحت به موقع را جدی بگیرند، تصادفات به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

به گفته رضوی خبیر، بیشترین بازه زمانی وقوع تصادفات در هفته گذشته، بین ساعت ۸ تا ۱۰ صبح بود که نزدیک به ۱۶ درصد مجموع حوادث را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته قبل، ۷ فقره سانحه رانندگی در محور شاهرود – سبزوار رخ داد که نشان می‌دهد اینجاده همچنان در صدر جاده‌های پرخطر استان قرار دارد.

رئیس پلیس راه استان سمنان، عواقب سوانح رانندگی را غیرقابل جبران و ویران کننده خواند و بار دیگر به عموم شهروندان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سفر خوب، امن و آرامی را برای خود رقم بزنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز