خبرگزاری کار ایران

با حکم رویانیان؛

منتقمی سخنگوی باشگاه پرسپولیس شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۸۶

مدیرعامل پرسپولیس در این نشست بر لزوم تعامل همه جانبه معاونان و مدیران بخش‌های مختلف با قائم‌مقام باشگاه تاکید کرد.

محمد رویانیان در جلسه امروز شورای معاونان و مدیران از افزایش اختیارات قائم مقام باشگاه و انتصاب وی به عنوان سخنگوی باشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل پرسپولیس در این نشست بر لزوم تعامل همه جانبه معاونان و مدیران بخش‌های مختلف با قائم‌مقام باشگاه تاکید کرد.

رویانیان همچنین از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف باشگاه پرسپولیس خواست به منظور پرهیز از پراکندگی در اظهارنظرها، تنها در حوزه کاری خود با رسانه‌ها گفتگو کنند و اظهارنظر درباره مسائل کلان باشگاه بر عهده سخنگو خواهد بود.

متن حکم انتصاب بهروز منتقمی به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس به این شرح است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزشمند و سوابق پربار جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می‌شوید. امید است با توجه به برنامه‌های استراتژیک باشگاه و با نظر به لزوم اطلاع رسانی دقیق بدون واسطه و ساماندهی شده در امور کلان باشگاه با اصحاب رسانه، همچنین در جهت استمرار موفقیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی و مردمی پرسپولیس با هماهنگی معاونین، مدیران و سایر همکاران با توکل به خداوند متعال اقدام‌های لازم را به عمل آورید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز