خبرگزاری کار ایران

امیر‌ پور‌دستان:

رزمایش نیروی زمینی ارتش اواخر مهر ماه برگزار می‌شود

کد خبر : ۸۵۴۸۱

نظام جمهوری اسلامی یك نظام مردم‌سالار دینی است. مشروعیت نظام ما زمانی است كه پشتوانه مردمی داشته باشد. دشمن تمام توان خود را به كار بست تا این مشروعیت را از نظام بگیرد و تحریم‌ها را به راه انداخت تا یك نارضایتی ایجاد كند و بین ملت و حاكمیت فاصله بیندازد تا میزان كمی در انتخابات شركت كند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که استكبار به دنبال این بود تا مشروعیت نظام ما را زیر سوال ببرد، گفت: آنها می خواستند تصویب قطعنامه‌ها و بخشنامه‌های آنچنانی را در سازمان ملل علیه ما آغاز كند و حركت نظامی را علیه ما سازماندهی كند اما ملت بار دیگر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این توطئه دشمن را شناسایی كرد و دشمن به قدرت جمهوری اسلامی پی برد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ احمد‌رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در شانزدهمین همایش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش این نیرو كه روز یكشنبه برگزار شد با اشاره به اقدامات ورزشی این نیرو اظهار داشت: در نیروی زمینی، ورزش یك امر حاشیه‌ای و دست دوم نیست بلكه به آن به عنوان یك اصل نگاه می‌شود و سرمایه‌گذاری زیادی در ورزش نزاجا شده است.

امیر پوردستان با بیان اینكه یكی از مولفه‌های ارتقا در نزاجا طی كردن آزمون‌های ورزشی است گفت: یكی از دلایل توجه به ورزش‌های تخصصی در نیروی زمینی كشف استعداد‌های جوانان است. بسیاری از استعداد‌های ورزشی كشور در پادگان‌های نیروی زمینی شناخته می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تصریح كرد: باشگاه ورزشی نیروی زمینی بزرگترین باشگاه فرهنگی- ورزشی كشور است و امیدواریم تیم فوتبال نزاجا در سال آینده بتواند به لیگ برتر راه پیدا كند البته می‌دانیم كه هزینه حضور در لیگ برتر هزینه زیادی است.

امیر پوردستان در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: كاری كه ملت سربلند ایران اسلامی در 24 خرداد كرد كار شگرفی بود كه تمامی دنیا را متحیر كرد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در این روز بار دیگر تبعیت و عشق خود را به رهبری نظام نشان داده‌اند و با حضورشان در پای صندوق به ندای حل من ناصر ینصرنی حسین زمان پاسخ دادند.

پوردستان با تاكید بر اینكه این انتخابات و حضور مردم در طول 34 سال گذشته انقلاب بی‌سابقه بود گفت: اگر حركت‌های استكبار جهانی به ویژه بعد از فتنه 88 را رصد كنیم خواهیم دید كه آنها حركت‌های نرم‌افزاری سنگین و گسترده‌ای انجام دادند تا در انتخابات 92 مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاكید كرد: نظام جمهوری اسلامی یك نظام مردم‌سالار دینی است. مشروعیت نظام ما زمانی است كه پشتوانه مردمی داشته باشد. دشمن تمام توان خود را به كار بست تا این مشروعیت را از نظام بگیرد و تحریم‌ها را به راه انداخت تا یك نارضایتی ایجاد كند و بین ملت و حاكمیت فاصله بیندازد تا میزان كمی در انتخابات شركت كند.

وی افزود: استكبار به دنبال این بود تا در این صورت مشروعیت نظام ما را زیر سوال ببرد و تصویب قطعنامه‌ها و بخشنامه‌های آنچنانی را در سازمان ملل علیه ما آغاز كند و حركت نظامی را علیه ما سازماندهی كند اما ملت بار دیگر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این توطئه دشمن را شناسایی كرد و دشمن به قدرت جمهوری اسلامی پی برد.

امیر پوردستان در ادامه تصریح كرد: اگر امروز می‌بینید كشورها یكی یكی تحریم‌ها را بر می‌دارند به دلیل این است كه جمهوری اسلامی را به عنوان یك ابرقدرت در منطقه شناخته و قبول كرده‌اند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی نیز به شایستگی در عرصه انتخابات وارد شد. نزاجا در زمان انتخابات اقدامات امنیتی را در مرزها تشدید كرد تا جلوی تهدیدات دشمنان را بگیرد.

پوردستان همچنین در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزشی این نیرو در جمع خبرنگاران گفت: اواخر مهر ماه رزمایش بزرگ زرهی نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در عرض وسیعی از جنوب شرق کشور برگزار می‌شود و در آن تاکتیک‌ها و روش‌های رزم ناهمتراز مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

پوردستان همچنین با اشاره به برقراری امنیت در زمان انتخابات اظهار داشت: نیروهای ما همیشه در مرزها حضور دارند و به جهت برقراری امنیت بیشتر و زمان انتخابات یگان‌های واکنش سریع نیروهای نظامی و انتظامی با قوت در کنار هم امنیت کامل را برقرار کردند و هیچ صحنه نامناسبی را شاهد نبودیم.

پوردستان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ‌بهترین دستاویز برای سلامت جوانان در مقابل تهدیدات نرم دشمن توجه به ورزش است که در نیروی زمینی به عنوان یک اصل به آن نگاه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز