خبرگزاری کار ایران

فریدون حسنوند استاندار بوشهر تاکید کرد:

نگاه مدیران در جلسات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی مثبت باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۰

بخش عمده‌ای از مسائل مطرح شده در استاد تسهیل را می‌توان با برگزاری جلسات دو جانبه و چند جانبه بین دستگاه‌های مرتبط با مسائل واحد‌ها برطرف نمود.

ایلنا: فریدون حسنوند استاندار بوشهر در جلسه ستاد تسهیل امور واحد‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: وظیفه دولت و رسالت آن حرکت در جهت احقاق حق است و کمک به واحد‌های تولیدی در بخش صنعت و معدن و سایر بخش‌ها کمک به توسعه کشور و در ‌‌نهایت کمک به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، حسنوند ادامه داد: جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی به این منظور تشکیل می‌شود تا در سطح استان و با بهره‌گیری از اختیارات استاندار، معاونین استاندار و مدیران استانی جهت رفع مسائل واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی اقدام شود بنا براین لازم که ضمن توجه به این مسائل همکاران محترم با نگاه مثبت جهت بر طرف نمودن مسائل این واحد‌ها در جلسات شرکت و حل مسئله واحد‌های تولید را تلاش در جهت توسعه استان و کشور بدانند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مسائل مطرح شده در این ستاد را می‌توان با برگزاری جلسات دو جانبه و چند جانبه بین دستگاه‌های مرتبط با مسائل واحد‌ها برطرف نمود که با ترتیب یافتن این سازو کار در جلسه ستاد تسهیل می‌توان مسائل کلان و عمده واحد‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی را بررسی نمود.

فریدون حسنوند در ادامه از تخصیص اعتبارات لازم برای حل مشکل برق و گاز منطقه ویژه خبر داد و افزود: در هفته‌های آینده پیرامون منطقه ویژه بازنگری و حساب‌رسی‌هایی انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز