خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

ائمه جمعه آماده همکاری با روحانی هستند

کد خبر : ۸۵۳۳۲

از اینکه دکتر روحانی به عنوان یک روحانی و سیاستمدار ورزیده، مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، بسیار خوشحال هستیم و نهاد نماز جمعه کشور مثل گذشته براساس تبعیت از رهبر معظم انقلاب از رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم حمایت می کند.

 رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پی دیدار اعضای این شورا با حسن روحانی گفت: سوابق و تجربیات دکتر روحانی در دوران دفاع مقدس، مجلس و شورای عالی امنیت ملی و اشراف وی بر مسائل داخلی و خارجی، امیدها را برای موفقیت دولت یازدهم افزایش داده است.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورعصر دیروز با حضور در محل استقرار موقت حجت الاسلام دکتر حسن روحانی، با رییس جمهور منتخب ملت ایران دیدار و گفتگو کردند.

اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این دیدار با تبریک انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم، گزارشی از فعالیت های این شورا ارائه کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعداز این دیدار گفت که مشارکت 73 درصدی واجدین شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی و انتخاب دکتر روحانی با رای خوب مردم را تبریک گفتیم و آمادگی ائمه جمعه سراسر کشور را برای همکاری با رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم اعلام کردیم.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی گفت که بعداز انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم و انتخاب دکتر روحانی، ادبیات دنیا در خصوص ایران تغییر کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: امامان جمعه کشور آماده همکاری و حمایت از رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم هستند تا سیاست ها و تلاش های آنان برای حل مشکلات مردم با موفقیت همراه شود و بستر بالندگی هرچه بیشتر کشور فراهم گردد.

وی تصریح کرد: از اینکه دکتر روحانی به عنوان یک روحانی و سیاستمدار ورزیده، مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، بسیار خوشحال هستیم و نهاد نماز جمعه کشور مثل گذشته براساس تبعیت از رهبر معظم انقلاب از رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم حمایت می کند.

تقوی ادامه داد: سوابق و تجربیات دکتر روحانی در دوران دفاع مقدس، مجلس و شورای عالی امنیت ملی و اشراف وی بر مسائل داخلی و خارجی، امیدها را برای موفقیت دولت یازدهم افزایش داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز