خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه ثلاث باباجانی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۸

باید از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان ثلاث باباجایی برای توسعه آن استفاده کرد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری ثلاث باباجانی، پتانسیل‌های موجود در این شهرستان را برای توسعه و شکوفایی بیش از پیش آن بسیار گسترده و متنوع عنوان کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که با جدیت در این راستا گام بر دارند.

به گزارش ایلنا از ثلاث باباجانی، حجت الله دمیاد افزود: مدیران و مسوولین باید با علاقه‌مندی و دلسوزی در راستای فراهم ساختن زمینه‌های بهتر و بیشتر برای توسعه بیش از پیش این شهرستان اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: روند اجرای کار‌ها و برنامه‌ها در شهرستان ثلاث باباجانی رو به جلو است و اقدامات صورت گرفته به هیچ عنوان با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست.

دمیاد اظهار داشت: خوشبختانه برکات و نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در ثلاث باباجانی قابل مشاهده است به‌طوریکه این شهرستان به سمت پویایی هر چه بیشتر است.

وی پیگیری و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها را از وظایف اصلی مسئولین عنوان کرد و گفت: کم کاری و عدم توجه کافی به اجرای پروژه‌ها از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

استاندار کرمانشاه همچنین استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و بومی را برای توسعه افزون‌تر شهرستان ثلاث باباجانی مورد تاکید قرار داد.

دمیاد در ادامه تصریح کرد: ایران اسلامی متعلق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمامی برنامه‌ها و تصمیمات در داخل کشور تدوین و اتخاذ می‌شود که این مهم، توفیق و افتخاری برای کشور است زیرا با پیروزی انقلاب اسلامی دست بیگانگان از طمع ورزی به منافع ایران قطع شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران وظیفه دارند که با اهتمام ویژه برای حل مشکلات مردم گام بردارند و رفاه، توسعه و شکوفایی بیش از پیش را برای استان محقق سازند.

وی در پایان اظهار داشت: پست‌های مدیریتی که به مسئولین و مدیران واگذار شده برای انجام کار‌ها و در راستای پیشرفت جامعه است و هر مدیری در این مسیر جدیت نداشته باشد باید جای خود را به مدیر توانمند‌تر، دلسوز‌تر و پرتلاش‌تر دهد.

در این جلسه ضمن بررسی مصوبات مربوط به ثلاث باباجانی، چندین مصوبه جدید نیز برای این شهرستان به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز