خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن فوتسال وزارت نیرو:

ارتقا روحیه کارکنان از اهداف برگزاری رقابت‌های فوتسال وزارت نیرو است

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۹۹

رئیس انجمن فوتسال وزارت نیرو ارتقا روحیه ی کارکنان و ایجاد نشاط و انگیزه در محیط کاری کارکنان صنعت آب و برق را از اهداف برگزاری رقابت‌های فوتسال صنعت آب و برق کشور عنوان کرد.

ایلنا: رئیس انجمن فوتسال وزارت نیرو در زنجان گفت: دورهٔ قبلی مسابقات فوتسال وزارت نیرو به میزبانی آذربایجان شرقی با شرکت ۲۶ تیم برگزار شد که در این دوره رقابت‌ها ۲۷ تیم حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ‌علی عرب نصرآبادی با بیان این مطلب در حاشیهٔ برگزاری ششمین دورهٔ رقابتهای فوتسال وزارت نیرو در زنجان گفت: وزارت نیرو ورزش را به شکل حرفه‌ای دنبال نمی‌کند؛ هر چند خدمات رسانی در حوزهٔ برق و آب به شهروندان جزو اولویت برنامه‌های وزارت نیرو محسوب می‌شود اما سلامت روحی و جسمی در این راستا احساس می‌شود.

به گفتهٔ وی، رقابت‌های فوتسال از سال ۸۷ شروع شده که در گذشته به شکل فراخوان از سوی شرکتهای تابعهٔ استان‌ها برگزار می‌شد که اکنون در قالب کمیته‌های استانی فعالیت می‌کنند.

نصرآبادی توجه به کیفیت و کمیت این رقابت‌ها را یادآور شد و با اشاره به دورهٔ قبل برگزاری این رقابت‌ها اظهار کرد: دورهٔ قبلی به میزبانی آذربایجان شرقی با شرکت ۲۶ تیم برگزار شد که در این دوره رقابت‌ها ۲۷ تیم حضور دارند.

وی از برگزاری رقابتهای فوتسال پیشکسوتان (بالای ۴۰ سال) خبر داد و درباره جوایز در نظر گرفته شده برای تیمهای اول تا سوم در این دورهٔ رقابت‌ها خاطر نشان کرد: برای کلیهٔ بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها به ترتیب اول تا سوم کارت هدیهٔ ۱۰۰، ۸۰ و ۷۰ هزار تومان به همراه اهدای کاپ و لوح تقدیر در نظر گرفته شده است.

رئیس انجمن فوتسال وزارت نیرو از اهدای جوایز برای بازیکن بر‌تر و کاپ اخلاق در این دورهٔ رقابت‌ها خبر داد و ابراز کرد: همچنین برای کلیهٔ تیم‌ها شرکت کننده، لوح تقدیر به همراه اهدای صنایع دستی زنجان نیز تدارک دیده شده است. گفتنی است این رقابت‌ها به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در حال برگزاریست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز