خبرگزاری کار ایران

بهترین‌های هند به اینچئون آمده‌اند؛

مقصودلو: توانایی پیروزی بر هند را داریم

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۷۴

بهترین‌های هند به همراه این تیم به اینچئون آمده‌اند و این قضیه برای قهرمانی ما را مصمم‌تر کرده است.

سرمربی تیم ملی کبدی پس از پیروزی مقابل ترکمنستان از شاگردانش انتظار عملکرد بهتری داشته اما باز هم به پیروزی مقابل هند و قهرمانی امیدوار است.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید مقصودلو پس از برتری ایران در دومین دیدار خود مقابل ترکمنستان اظهار کرد: با توجه به تغییر جدول بازی و انجام دو بازی در فاصله کمتر از یک ساعت اگر چه شرایط سخت بود، اما فنون تکتیکی و تاکتیکی را مرور کردیم که به نوعی بازی تدارکاتی برای محسوب شد و این در حالی بود که دو بازیکن تیم ملی اولین بازی ملی خود را انجام دادند، اما خوب بودند. با این که نتیجه‌ خوب بود، اما انتظار جنگندگی بیشتری از شاگردانم داشتم. من بسیار امیدوارم که با غلبه بر هند و سایر تیم های مدعی قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت پاکستان شرایط را برای تیم ملی ایران سخت‌تر کرده؟ خاطر نشان کرد: ما از همه حریفان شناخت کاملی داشتیم و آنالیز 6 سال گذشته حریفان را دیده بودیم و می‌دانستیم هر تیمی با چه شکلی بازی می‌کند. غیبت پاکستان برای ما مشکل ساز نشد، چون دوره بدنسازی شش ماهه قوی داشتیم که روی بازیکنان به خوبی جواب داده است.

مقصودلو در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند هند را شکست دهد، گفت: از سال 90 که هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم، در بازی‌های المپیکی ساحلی با شکست هند قهرمان آسیا شدیم. من بسیار امیدوارم هند را دوباره شکست دهیم. بهترین‌های هند به همراه این تیم به اینچئون آمده اند و این قضیه برای قهرمانی ما را مصمم تر کرده است. من به مسئولین قول قهرمانی داده‌ام و برای تحقق این وعده با تمام توان می‌جنگیم تا عنوان قهرمانی سال گذشته در بازیهای ساحلی چین را در کره جنوبی تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی کبدی در پایان یادآور شد: تیم ژاپن پیشرفت زیادی کرده و ترکمنستان نیز سرمایه‌گذاری زیادی داشته است. همه تیم‌ها از بازی‌های سال آینده مدال می‌خواهند و برای دست یابی به این مهم رو به مربیان هندی آورده‌اند ما هم تلاش می‌کنیم که لیاقت بازیکنانم و کادر فنی داخلی را به حریفان قدرتمند آسیایی نشان دهیم.

تیم ملی کبدی سالنی مردان ایران در روز اول مسابقات داخل سالن آسیا در کره جنوبی 2 پیروزی مقابل ژاپن و ترکمستان بدست آورد.

تیم ملی کبدی سالنی مردان کشورمان در سومین بازی خود در این رقابت ها فردا یکشنبه ساعت 16:15 به وقت محلی به مصاف تایلند می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز