خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان میانه:

حصار امن توزیع کننده مواد مخدر فرو ریخت

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۳۸

رمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری توزیع کننده خطرناک مواد مخدر خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری توزیع کننده خطرناک مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد خشتگر گفت: بر اساس کسب اخبار واطلاعات واصله از منابع خبری مبنی بر فعالیت یک عضو خانواده در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر با شگردهای خاص در یکی از شهرک‌های شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات لازم در این خصوص انجام گرفته و پس از کسب اطمینان از صحت موضوع ضمن و در جریان گذاشتن مقام قضایی،. ماموران در یک عملیات منسجم با همراهی دادستانی وارد عمل شدند.

خشتگر افزود: بنا به تحقیقات انجام یافته سرپرست خانواده جهت ایمن ماندن از ورود ناگهانی پلیس به منزل خود تمهیدات حفاظتی مناسبی را پیش بینی کرده بود، بطوری که با نرده‌های آهنی اقدام به حصارکشی پشت بام وسقف حیاط کرده بود و حصار امنی برای خود ساخته بود.

وی همچنین در خصوص شیوه متهم گفت: وی جهت حصول اطمینان از اختفا و پنهان ماندن داد و ستد، اقدام به احداث دو درب ورودی بصورت تودرتو با کنترل از راه دور وایجاد سوراخی در سقف فضای درب‌ها کرده بطوری که یک بطری را از سوراخ به پایین هدایت و فرد خریدار مبلغ درخواستی را درآن قرار داده و فروشنده پس از دریافت پول به اندازه آن مواد تحویل می‌داد.

وی افزود: ماموران جهت غلبه بر موانع ایجاد شده و ورود به منزل فرد مورد نظر با هماهنگی مرجع قضایی حصار آهنی این فروشنده را شکستند.

خشتگر خاطرنشان کرد: در این عملیات مامورین توانستند مقدار قابل توجهی مواد مخدر، آلات استعمال ووسایل توزین کشف و ضبط کنند و تعدا د دونفر بنام «م – ا» فرزند محمد «پ – ا» فرزند منوچهر را دستگیرو تحویل مقام قضایی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز