خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ جهانی والیبال؛

روسیه به صدر گروه دوم بازگشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۱

روسیه شب گذشته در هاوانا 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 23 کوبا را شکست داد.

 تیم ملی والیبال روسیه با شکست 3 بر صفر کوبا و به لطف تیم ایران که 3 بر یک ایتالیا را شکست داد، به صدر جدول گروه دوم لیگ جهانی والیبال بازگشت.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان روسیه شب گذشته در هاوانا سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 23 کوبا را شکست داد تا با 16 امتیاز در صدر گروه دوم قرار گیرد. تیم ملی والیبال ایتالیا نیز که شب گذشته در برابر ملی پوشان کشورمان زانو زده بود و سه بر یک مغلوب شد، با 15 امتیاز در جایگاه دوم این گروه است. تیم‌های صربستان، آلمان و ایران به ترتیب با 10، 7 و 6 امتیاز در مکان‌های بعدی جدول این گروه قرار دارند و کوبا نیز بدون امتیاز قعرنشین است.

در دیگر بازی شب گذشته لهستان قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی سه بر دو به سختی در بازی خانگی از سد آرژانتین گذشت تا با پنج امتیاز در مکان پنجم گروه نخست قرار گیرد.

در این گروه برزیل با شکست 3 بر 2 فرانسه و کسب 13 امتیاز در صدر قرار دارد و ایالات متحده با 11 امتیاز در مکان دوم است. بلغارستان و فرانسه نیز با 11 و هفت امتیاز در مکان های سوم و چهارم جدول این گروه قرار دارند.

تیم های فنلاند و کانادا نیز در گروه سوم شب گذشته و در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ جهانی به مصاف هم رفتند که کانادا سه بر یک میزبان خود را شکست داد تا با 15 امتیاز در صدر این گروه بماند.

امشب و در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ جهانی والیبال هفت بازی برگزار خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

کره جنوبی – هلند

برزیل – فرانسه

فنلاند – کانادا

صربستان – آلمان

پرتغال – ژاپن

کوبا – روسیه

ایالات متحده – بلغارستان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز