خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح امداد تابستانی اورژانس 115 در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۰

همزمان با آغاز فصل تابستان طرح ویژه امداد مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان رضوی در محورهای شهری و جاده‌ای استان آغاز شد.

ایلنا: همزمان با آغاز فصل تابستان طرح ویژه امداد مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان رضوی در محورهای شهری و جاده‌ای استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ‌این طرح در قالب ۱۷۰ پایگاه شهری و جاده‌ای اجرا می‌شود.

دکتر رضا وفایی‌نژاد خاطر نشان کرد: ‌به منظور ارائه خدمات مناسب در زمان بروز حوادث ترافیکی با مصدومیت بالا پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس در سطح استان فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت اظهار داشت: ‌در این طرح بیش از یک هزار کار‌شناس فوریت‌های پزشکی و تکنسین آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در سراسر استان قرار دارند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ‌در طول این مدت تمامی آمبولانس‌های جاده‌ای استان از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۰ در حاشیه جاده‌ها مستقر خواهند شد.

دکتر وفایی‌نژاد افزود: ‌ همچنین ستاد هدایت درمان بیماران اورژانسی دانشگاه نیز در این ایام به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و هماهنگی برای اعزام بیماران اورژانسی به مراکز درمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز