خبرگزاری کار ایران

گزارش پیشرفت پروژه احداث ۷۲ مسجد در پایتخت منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۸

در حال حاضر در شهر تهران جمعیتی بالغ بر ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر حضور دارند و این در حالی است که یک هزار و ۸۳۴ مسجد در سطح شهر تهران وجود دارد که این تعداد بسیار کم است و باید افزایش یابد.

ایلنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن ارزیابی مطلوب از روند اجرای پروژه ساخت ۷۲ مسجد در پایتخت به تشریح پیشرفت ساخت مساجد در مناطق یک، ۴، ۱۸، ۲۲، ۷، ۲۱ و ۸ پرداخت.

به گزارش ایلنا، سید محمدهادی ایازی ضمن بیان این مطلب افزود: براساس پروژه ساخت ۷۲ مسجد در تهران در منطقه یک ۳ مسجد، منطقه چهار ۱۸ مسجد، منطقه هفت ۲ مسجد، منطقه ۲۱ سه مسجد، منطقه ۲۲، چهارده مسجد، منطقه هشت ۴ مسجد و در منطقه ۱۸، هفت مسجد ساخته خواهد شد.

وی گفت: در مناطق مذکور مراحل تملک زمین و انتخاب هیات امناء انجام و تقریبا عملیات ساخت در این ۶ منطقه آغاز و تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.

ایازی ادامه داد: در دیگر مناطق نیز مراحل مربوط به انتخاب و تملک زمین، انتخاب هیات امنا، تهیه نقشه و گودبرداری و فوندانسیون با توجه به اهتمام ویژه شهرداری تهران برای اجرای این طرح در حال انجام است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: سال گذشته همزمان با ایام محرم و به برکت خون شهدای ۷۲ تن از یاران اباعبدالله کلنگ‌زنی ۷۲ مسجد در شهر تهران آغاز شد که امیدواریم در زمان‌بندی معین مساجد به اتمام برسد.

وی افزود: در حال حاضر در شهر تهران جمعیتی بالغ بر ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر حضور دارند و این در حالی است که یک هزار و ۸۳۴ مسجد در سطح شهر تهران وجود دارد که این تعداد بسیار کم است و باید افزایش یابد.

ایازی گفت: احداث ۷۲ مسجد در برخی از مناطق تهران عملیاتی خواهد شد چرا که ۱۲ منطقه از تهران شناسایی شدند که نیاز به مسجد دارند و به عکس برخی از مناطق مرکزی تهران با توجه به قدمت آن‌ها مساجد زیادی در آن محدوده‌ها وجود دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز